AndroidHealthClinic

Na 16 jaar weer wedstrijdplan!!!

Bezoekers in dit topic

ovation

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
2.776
Waardering
2.437
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
7%
Hallo allemaal, lange tijd niks gepost, maar we zijn alweer tijdje goed bezig en heb m'n wedstrijd gepland in Mei.

Hier een foto van de progressie van vorig jaar, ik wilde even goed droog staan om te zien wat er na een goede cut overbleef en de resultaten vielen me erg mee... Dus vandaar de wedstrijd plannen... Ben inmiddels 6 kilo zwaarder als laatste foto dus bulkfase gaat goed..zit nu op 4300 calorieën en zal nog iets hoog gaan om ergens in februari met de prep te beginnen.... Ik zal regelmatig een update posten betreft de vooruitgang...
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200111_161823.jpg
    Screenshot_20200111_161823.jpg
    349,4 KB · Weergaven: 611
Dikke shape. IN! Welke wedstrijd is dat in mei?
Succes :thumbs:
 
poeh,.daar zit flink massa op!
wat is je wedstrijdverleden?
 
In!
 
-
 
Laatst bewerkt:
Net fysiek :thumbs:
 
poeh,.daar zit flink massa op!
wat is je wedstrijdverleden?
16 jaar geleden heb ik 3 wedstrijden gedaan... Was toen 2e op de NK junioren klasse...
 
16 jaar geleden heb ik 3 wedstrijden gedaan... Was toen 2e op de NK junioren klasse...
Netjes, ben je al die tijd wel blijven trainen? Je wedstrijdstatus is dan zeker verlopen? (ik zie dat de wedstrijd Open is)
 
Grotendeels wel blijven trainen, hier en daar een jaartje of meer ertussenuit. Wedstrijd is open ja, zal tall class bodybuilding worden... Dus nog even wat massa erbij plakke :-)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Yo guys, ff een kleine update... Calorieën zijn wat omhoog gegaan, 4600 nu, gewicht gaat omhoog en vet blijft laag.... Weeg nu 111,5..... Ik ga proberen naar de 115 te gaan en dan de prep in...
 

Bijlagen

  • IMG_20200106_175741.jpg
    IMG_20200106_175741.jpg
    106,4 KB · Weergaven: 429
Laatst bewerkt:
Als m'n oudere broer gaat loggen ben ik sowieso in :cool:

Je bent en blijft één van de redenen waarom ik ben gaan trainen, en op je wedstrijd wil ik er sowieso bij zijn :flexgrin:
 
Yo guys, ff een kleine update... Calorieën zijn wat omhoog gegaan, 4600 nu, gewicht gaat omhoog en vet blijft laag.... Weeg nu 111,5..... Ik ga proberen naar de 115 te gaan en dan de prep in...
Biggy!
 
Effe een updatetje... Ben inmiddels op 113 kg (sochtends gewogen) das 10 kilo zwaarder sinds eind november.... calorieën staan op 4600 nog steeds.... Ben niet vetter geworden dus das is goed.... Ga nog proberen een paar kilo te pakken....

Nog een paar weken dan begint de voorbereiding... Zal morgen even een foto posten hoe ik er nu bij sta:-)
 
Back
Naar boven