Fitness Seller

Na 2,5 jaar krachttraining, nu ook cardio erbij

Bezoekers in dit topic

jarii6

Novice
Lid geworden
3 jan 2014
Berichten
20
Waardering
6
Lengte
1m72
Massa
65kg
Vetpercentage
12%
Voordat ik met fitness begon woog ik ongeveer 52 kilo en men lengte is 1.70 Ik was dus slank en klein. Mijn bouw is een ectomorph, hierdoor is het lastiger om harde gains te maken. Na 2.5 jaar alleen maar krachttraining te hebben gedaan, heb ik een meer gespierde bouw. Ik deed meestal 4x8. Ik ben net klaar na een 6 weken superset training schema waarmee ik tegenovergestelde spieren tegelijk trainde (borst rug, tricep bicep etc).

In het begin was mijn vetpercentage laag en kon je mijn buikspieren zien. Nu weeg ik 63kg en zijn mijn buikspieren alleen te zien als ik ze aanspan. Graag wil ik een strakke buik waar je me buikspieren redelijk in ziet, ik hoef geen keiharde sixpack want daar is een streng voedingsschema voor nodig wat ik niet heb.

Ik heb dus nooit cardio gedaan, omdat dit mijn toename van massa kon tegenwerken. Nu ga ik toch aan cardio beginnen (zon 20/30 minuten na de krachttraining).
Nu jullie een iets beter beeld bij me hebben heb ik de vraag hoe ik nu het beste kan trainen en eten. Mijn spiermassa wil ik eigenlijk ook met de tijd zien groeien.

Per dag:
- eet ik 4 bruine boterhammen waar kaas en kipfilet opzit.
- met het avond eten, eet ik wat de pot schaft.
- savonds en na het trainen eet ik vaak eieren (roerbak ei of een uitsmijter).
- tussendoor eet ik fruit of yogakoek, geen chips of dergelijke.
- 60/90 gram Ultra fine oats (koolhydraten)
Men voedingschema was dus eigenlijk eet zo veel als je kan. Ik heb namelijk een lage eetlust. Whey shakes neem ik niet want ik krijg er puisten van.
 
Laatst bewerkt:
Lees je in bijvoorbeeld:

Intermittent Fasting, Carb backloading, HIIT cardio
Vind eigenlijk dat je niet veel eet, maar je bent 170. Ik zou beginnen met HITT en als dat niet werkt ga je eten aanpassen.
 
Ik zal er na kijken dankje! heb inmiddels een profiel foto erop gezet voor een beter beeld
 
Bulken en cutten.. Dat is wat je hebt gedaan en nu wil gaan doen.
 
Back
Naar boven