XXL Nutrition

Na 3 Jaar (relatief) weinig resultaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

B 2

Novice
Lid geworden
9 mei 2014
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Ik ben ruim 3 jaar geleden begonnen met fitness en had voorheen nooit echt krachtsport gedaan.
Nu ben ik afgelopen jaar echt wat beter mijn best gaan doen en zie ik ook wel wat vooruitgang, maar lang niet wat ik gewild had.

Ik fitness nu ongeveer 4 tot 5 keer per week en doe per spiergroep 3 of 4 oefeningen van 3 sets en 8 reps.
Bij de laatste reps ga ik ook echt tot het uiterste en haal ik er meestal maar 6 en krijg bij de laatste 2 reps wat hulp van een vriend.

Qua eten eet ik gemiddeld 2900 kcal per dag, waarvan ongeveer 120 gram eiwitten.

Toen ik 3 jaar geleden begon woog ik ongeveer 72 kilo en was echt een botje met een buikje.
Nu ben ik pas 75 kilo, en zie je redelijk wat spier zitten. Mijn (oude vertrouwde) buikje is wel wat gesloken maar zit er nog wel.

Het liefst wil ik rond de 80 gaan wegen (mijn huidige streven) maar zodra ik ook maar iets meer ga eten dan wat ik standaard doe merk ik meteen dat het op mijn buik gaat zitten, verder heb ik vrijwel nergens vet zitten.

Wat zouden jullie doen? of kunnen jullie mij aanraden?
het liefst kom ik wat aan, en het hoeft echt niet allemaal droge massa te zijn, maar als alles op mijn buik gaat zitten is dat (aankomende zomer) ook geen gezicht...
 
Meer eten waarvan meer eiwitten sowieso.
120 gram eiwitten is veelste weinig.

Gewoon wat meer bijeten (aan eiwitten dus) en kijken wat dat doet voor je. Dan steeds verhogen.

Wellicht ook eens naar je trainingsschema laten kijken hier.
 
Als je ooit een baby krijgt, ga je dan ook pas na drie jaar een keertje denken dat je er misschien meer in moet stoppen als ie niet groter wordt?
 
meer eten als je wil aankomen. Ook meer eiwitten, ga naar de 150 gram per dag.
 
1,5 x zoveel eten. Succes!
 
Ging denk ik over kcal.
5x2900 kcal, dus hij moet 14.500 kcal eten :rolleyes::o

zelfs Hafpór Björnsson bulkt niet op 14.5k. Hij doet "slechts" 10.000.

maaar mischien is TS wel zo iemand die alles kan eten en niet aan kan komen. Mischien werkt meer eten bij hem dus niet.
 
Ha, iig bedankt voor de reacties.

Ik zal dan toch maar eens wat meer gaan eten.
Nog tips voor wat ik er dan bij zou moeten eten? bak kwark/ whey/ eieren?
 
Goed veel rijst, kip, pasta, eieren, vis, vlees etc..
 
Ik denk dat het handiger is om te vermelden wat je zelf de afgelopen 3 jaar allemaal al geprobeerd hebt.
 
Eerder dik.
chrisje reported voor false informatie..

En breder kan niet dik zijn? Doe ff normaal ja.
Reported voor kansloosheid level +9000
 
reported allebei voor het laten ontsporen van het topic.
 
En breder kan niet dik zijn? Doe ff normaal ja.
Reported voor kansloosheid level +9000

???


Als je zo gaat eten wordt je dik ja..:o
ik dacht dat we weer gewoon normaal konden doen..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven