MuscleMeat

na 30 minuten pas eten....?

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

jorasho

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 dec 2004
Waardering
4
en dextrose in een shake met hierin banaan dan?

Worf

Oldskool member since '02
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 nov 2002
Waardering
40
Ik neem voor de training whey zodat de eiwitten op het juiste tijdstip op de juiste plaats zijn om zo kort mogelijk catabool te zijn. Direct na de training neem ik weer whey met dextrose om snel mijn resevoirs weer op te vullen en weer eiwitten beschikbaar te stellen. Ik neem zo'n uur later pas een maaltijd omdat imo mijn lichaam dan pas vraagt om complexe koolhydraten.

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Waardering
1.445
Lengte
1m89
Dr. Worf zei:
Ik neem zo'n uur later pas een maaltijd omdat imo mijn lichaam dan pas vraagt om complexe koolhydraten.
Je lichaam vraagt helemaal nooit om complexe koolhydraten. Alle koolhydraten worden afgebroken tot simpele koolhydraten.

Tommyboy

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mrt 2004
Waardering
83
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
ik eet een mixie van eiwitten en koolhydraten liefst gelijk als ik thuiskom. maar denk dat het iook geen kwaad als er een klein uurtje overheen gaat.

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 sep 2004
Waardering
0
gewoon uitproberen waar je lijf het beste op reageert.

Luister naar je lichaam en je weet het.

Worf

Oldskool member since '02
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 nov 2002
Waardering
40
wazzup zei:
Je lichaam vraagt helemaal nooit om complexe koolhydraten. Alle koolhydraten worden afgebroken tot simpele koolhydraten.
Daar bedoel ik dus mee een volledige maaltijd!

johanheeze

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 apr 2005
Waardering
30
Lengte
1m87
Massa
92kg
3XL zei:
tsja, ieder zijn mening :( Mijn mening is dat na KT de spieren te zeer beschadigd zijn om een grote dosis simpele koolhydraten aan te kunnen waardoor het grootste gedeelte niet opgenomen word maar de vetreservs in geshutled word.
Wat lijkt je het beste om na de training te pakken en kort daarop ?

appel

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Waardering
0
Hi allemaal,

Vergeet niet dat je lichaam maximaal 20 gram eiwit per uur opneemt. De rest wordt opgeslagen (vaak in vet) of omgezet naar koolhydraten dus energie. (de voornaamste reden niet in te nemen voor de training)

Dus als je heel slim bent na de training direct koolhydraten, brood en dergelijke. Daarna pas je whey. Heeft je lichaam er maximaal resultaat van. Neemt dus meer eiwitten op in plaats van het om te zetten.

En wat betreft het avondeten. Je extra eiwitten zijn afgestemd op je normale eten, zorg dan dat je de inname goed verdeeld en niet op 1 piek moment gooit. Heb je niks aan.

3XL

Senior Moderator
Super Mod
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Waardering
2.747
appel zei:
Vergeet niet dat je lichaam maximaal 20 gram eiwit per uur opneemt. De rest wordt opgeslagen (vaak in vet) of omgezet naar koolhydraten dus energie. (de voornaamste reden niet in te nemen voor de training)

Zucht............................

Daar gaan we weer.

3XL

Senior Moderator
Super Mod
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Waardering
2.747
johanheeze zei:
Wat lijkt je het beste om na de training te pakken en kort daarop ?
Zelf gebruik ik 50gr wei hydrolisaat met 25gr dextrose. Ik neem trouwens de dextrose omdat ik na het trainen regelmatig last heb van een (te)lage bloedsuikerspiegel, niet omdat ik een gelover ben van het "direct na de training Kh" verhaal (zoals je ziet ben ik een eiwit na de training aanhanger :) )

Persoonlijk ben ik trouwens van mening dat voor KT een pre-workoutshake belangrijker is als wat je na de training neemt. Lees hetvolgende eens door http://t-nation.com/readTopic.do?id=659666

johanheeze

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 apr 2005
Waardering
30
Lengte
1m87
Massa
92kg
3XL zei:
Zelf gebruik ik 50gr wei hydrolisaat met 25gr dextrose. Ik neem trouwens de dextrose omdat ik na het trainen regelmatig last heb van een (te)lage bloedsuikerspiegel, niet omdat ik een gelover ben van het "direct na de training Kh" verhaal (zoals je ziet ben ik een eiwit na de training aanhanger :) )

Persoonlijk ben ik trouwens van mening dat voor KT een pre-workoutshake belangrijker is als wat je na de training neemt. Lees hetvolgende eens door http://t-nation.com/readTopic.do?id=659666
50g lijkt voor mij nog wat veel, maar ik snap waar het ongeveer op neer komt.

Bedankt, ik ga nu trainen en zal het stukje dadlijk even lezen :)

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Waardering
1.445
Lengte
1m89
3XL zei:
Zucht............................

Daar gaan we weer.
ach, het is zijn eerste post pas, misschien is er nog hoop :)

Bovenaan