AndroidHealthClinic

na 30 minuten pas eten....?

Bezoekers in dit topic

en dextrose in een shake met hierin banaan dan?
 
Ik neem voor de training whey zodat de eiwitten op het juiste tijdstip op de juiste plaats zijn om zo kort mogelijk catabool te zijn. Direct na de training neem ik weer whey met dextrose om snel mijn resevoirs weer op te vullen en weer eiwitten beschikbaar te stellen. Ik neem zo'n uur later pas een maaltijd omdat imo mijn lichaam dan pas vraagt om complexe koolhydraten.
 
Dr. Worf zei:
Ik neem zo'n uur later pas een maaltijd omdat imo mijn lichaam dan pas vraagt om complexe koolhydraten.

Je lichaam vraagt helemaal nooit om complexe koolhydraten. Alle koolhydraten worden afgebroken tot simpele koolhydraten.
 
ik eet een mixie van eiwitten en koolhydraten liefst gelijk als ik thuiskom. maar denk dat het iook geen kwaad als er een klein uurtje overheen gaat.
 
gewoon uitproberen waar je lijf het beste op reageert.

Luister naar je lichaam en je weet het.
 
wazzup zei:
Je lichaam vraagt helemaal nooit om complexe koolhydraten. Alle koolhydraten worden afgebroken tot simpele koolhydraten.

Daar bedoel ik dus mee een volledige maaltijd!
 
3XL zei:
tsja, ieder zijn mening :( Mijn mening is dat na KT de spieren te zeer beschadigd zijn om een grote dosis simpele koolhydraten aan te kunnen waardoor het grootste gedeelte niet opgenomen word maar de vetreservs in geshutled word.

Wat lijkt je het beste om na de training te pakken en kort daarop ?
 
Hi allemaal,

Vergeet niet dat je lichaam maximaal 20 gram eiwit per uur opneemt. De rest wordt opgeslagen (vaak in vet) of omgezet naar koolhydraten dus energie. (de voornaamste reden niet in te nemen voor de training)

Dus als je heel slim bent na de training direct koolhydraten, brood en dergelijke. Daarna pas je whey. Heeft je lichaam er maximaal resultaat van. Neemt dus meer eiwitten op in plaats van het om te zetten.

En wat betreft het avondeten. Je extra eiwitten zijn afgestemd op je normale eten, zorg dan dat je de inname goed verdeeld en niet op 1 piek moment gooit. Heb je niks aan.
 
appel zei:
Vergeet niet dat je lichaam maximaal 20 gram eiwit per uur opneemt. De rest wordt opgeslagen (vaak in vet) of omgezet naar koolhydraten dus energie. (de voornaamste reden niet in te nemen voor de training)


Zucht............................

Daar gaan we weer.
 
johanheeze zei:
Wat lijkt je het beste om na de training te pakken en kort daarop ?

Zelf gebruik ik 50gr wei hydrolisaat met 25gr dextrose. Ik neem trouwens de dextrose omdat ik na het trainen regelmatig last heb van een (te)lage bloedsuikerspiegel, niet omdat ik een gelover ben van het "direct na de training Kh" verhaal (zoals je ziet ben ik een eiwit na de training aanhanger :) )

Persoonlijk ben ik trouwens van mening dat voor KT een pre-workoutshake belangrijker is als wat je na de training neemt. Lees hetvolgende eens door http://t-nation.com/readTopic.do?id=659666
 
3XL zei:
Zelf gebruik ik 50gr wei hydrolisaat met 25gr dextrose. Ik neem trouwens de dextrose omdat ik na het trainen regelmatig last heb van een (te)lage bloedsuikerspiegel, niet omdat ik een gelover ben van het "direct na de training Kh" verhaal (zoals je ziet ben ik een eiwit na de training aanhanger :) )

Persoonlijk ben ik trouwens van mening dat voor KT een pre-workoutshake belangrijker is als wat je na de training neemt. Lees hetvolgende eens door http://t-nation.com/readTopic.do?id=659666

50g lijkt voor mij nog wat veel, maar ik snap waar het ongeveer op neer komt.

Bedankt, ik ga nu trainen en zal het stukje dadlijk even lezen :)
 
3XL zei:
Zucht............................

Daar gaan we weer.

ach, het is zijn eerste post pas, misschien is er nog hoop :)
 
Back
Naar boven