Fitness Seller

na 30j (leeftijd) competitie BB beginnen

Bezoekers in dit topic

sqdstr

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
30 aug 2013
Berichten
135
Waardering
6
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
vinden jullie het de moeite waard dat iemand die 30 jaar gepasseerd is en eigenlijk praktisch van 0 moet beginnen, om zich nog te wagen aan competitie BB met als doelstelling om toch nog bij de top te geraken?
of zou dit zonde van de tijd en moeite zijn en het gewoon bij "recreatie" BB houden?
 
de top? Als in Mr. O?
 
Kan altijd, waar een doel is is een weg...
 
Als diegene aanleg en goede genen heeft wel, anders zou ik er nie aan beginne haha xD
 
vinden jullie het de moeite waard dat iemand die 30 jaar gepasseerd is en eigenlijk praktisch van 0 moet beginnen, om zich nog te wagen aan competitie BB met als doelstelling om toch nog bij de top te geraken?
of zou dit zonde van de tijd en moeite zijn en het gewoon bij "recreatie" BB houden?

if you never try you will never know
 
Denk maar zo: in de tijd dat je dit topic hebt gemaakt, had je ook al kunnen trainen of jezelf volproppen met voer!

Succes. :D
 
de top? Als in Mr. O?
niet de ultieme top van Mr. O's, daarvoor is het zeker al te laat denk ik, maar ik dacht meer op nationaal niveau, België in mijn geval
 
Gewoon alles geven met trainen en goed eten en dan zie je vanzelf hoever je komt!
 
Kan, ja hoor!
Met pure toewijding aan de sport en de nodige "supplementen" kan je nog een aardig eind komen hoor! zeker qua massa!

Eerlijkheid gebied wel te zeggen dat vele atleten al vroeg beginnen met trainen, wat je terugziet in de qualiteit van hun massa/spieren. De hardheid en conditionering vd spieren. Dat is iets wat met de jaren komt, en niet zomaar even uit een potje komt ;)

Maar 30 jaar, kom op man! je bent nog geen opa! knallen met die handel!
 
Back
Naar boven