AndroidHealthClinic

Na 4,5 maand...

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
....Zijn ze inmiddels aardig gegroeid! :) Onze kinderen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is de dame van het tweetal. Klein en rank, gaat d'r eigen weg, ligt hier te slapen terwijl ik zat te typen(!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is de kerel, en veel te groot voor z'n leefijd, al 3,75 kg(!!) en gewoon huge zonder dik te zijn.
Wordt er eentje van minstens 5,5kg volgens de dierenarts. Kerel is enorm aanhankelijk en vreet het liefst
de hele dag door. Is al gecastreerd met 4 maanden want begon z'n zus al aan te vallen.
Is al 2 keer ontsnapt maar blijft dan buiten in de buurt in een bosje zitten totdat ie wordt opgehaald.
Beide zijn trouwens de beste maatjes en zijn altijd samen.
 
die bovenste foto lijkt 2 druppels water op mijn poes Timo!
 
Damn, ze zijn idd flink gegroeid ja.

Wanneer had ik ze gezien? 3 Maanden geleden ofzo?

Leuk! :)
 
mooie katten .ik ga ook een poes kopen
maar als cadeautje voor iemand , wordt een tijgerkitten :)
 
Maar zeg eens eerlijk, die katten heb je toch alleen aangeschaft als testmateriaal voor toekomstige kuurtjes?

Ik ben benieuwd hoe groot die ene wordt na een stuk of wat testen met halo, oxy’s, chequedrops, groeihormoon en speed.
 
Leuke beestjes.

Ik mis mijn poes Zelda nog steeds. :(
 
Sweeeeeeeeeeet :D
 
Wordt er eentje van minstens 5,5kg volgens de dierenarts. Kerel is enorm aanhankelijk en vreet het liefst
de hele dag door.

normaal hoor als ze in de bulk zitten..
 
Heb jij soms een nieuwe desktop?:D
Mooie beessies en ze groeien idd als kool, maja dat doen ze allemaal het eerste jaar.;)
 
Maar zeg eens eerlijk, die katten heb je toch alleen aangeschaft als testmateriaal voor toekomstige kuurtjes?

Ik ben benieuwd hoe groot die ene wordt na een stuk of wat testen met halo, oxy’s, chequedrops, groeihormoon en speed.

Ik ook:D
 
die laatste is echt mooi.
 
leuke fotos! Altijd leuk om te zien dat poezen het goed hebben :)
 
vette foto's bro .mijne zijn een mnd minder als de jouwe .damn huge cat.
mijne zijn nu 3,5 mnd en wegen 2 kg per stuk hahahah
 
Katten zijn altijd een tussenfase, daarna wil de vrouw aan kids. Mitsss je natuurlijk de katten goed verzorgd hebt, dus pas maar op ;)
 
Dit is de kerel, en veel te groot voor z'n leefijd, al 3,75 kg(!!) en gewoon huge zonder dik te zijn.
Wordt er eentje van minstens 5,5kg volgens de dierenarts. Kerel is enorm aanhankelijk en vreet het liefst
de hele dag door.
Die heeft gewoon per ongeluk tren restjes van de vloer gelikt... of in de vuilbak zit aan weggesmeten naalden geprikt :p
 
Katten zijn altijd een tussenfase, daarna wil de vrouw aan kids. Mitsss je natuurlijk de katten goed verzorgd hebt, dus pas maar op ;)

:roflol: :roflol:

Die heeft gewoon per ongeluk trenbolone restjes van de vloer gelikt... of in de vuilbak zit aan weggesmeten naalden geprikt :p

Waarom maakt iedereen meteen de link naar m'n eigen hobby :(


:D
 
Mooie beestjes opa! Goed gegroeid man!

Die unit van ons zit nu op ongeveer 5,5 a 6 kg ofzo, still building... :D (1,5 jaar oud)
 
Back
Naar boven