XXL Nutrition

Na 4 jaar twijfelen toch gedaan, Test + anavar

Westland001

Novice
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Beste Allemaal,

Na jaren kuurlogs te hebben gelezen en eindeloos de video's van Robbert Wolters te hebben gekeken, heeft de nieuwsgierigheid het toch gewonnen. Ik ben sinds anderhalve week gestart met 1ml Test + 40 mg anavar. Test voor 10 weken, Anavar als kickstart de eerste 6 tot 7 weken.

Ik ben 40 jaar (Helaas) vader van 3 kinderen die ik van zondag tot donderdag alleen verzorg. Daarnaast heb ik een drukke baan en doe ik vrijwilligerswerk op de plaatselijke voetbalclub. Druk leven, maar ik maak tenminste 5x per week een uur vrij voor mezelf om aan krachttraining te doen.

Sport ruim 6 jaar, wel altijd consistent, maar niet altijd even goed met voeding en rust bezig. Deze 10 weken heb ik in mijn ogen goed voorbereid, bloedtest, supplementen, training, metingen van omtrek, vp met de tang, prikken door iemand die dat goed kan.

Tot nu toe bevalt het prima, ben anderhalve week onderweg, ik word wat droger, 0,4% in anderhalve week en ben 1,5 kilo aangekomen, vocht of spier, denk het laatste want zie er niet vochtig uit vind ik zelf😅

Doel is om qua vet naar 11% te gaan omdat ik dan vermoed dat ik eindelijk mijn buikspieren is ga zien, ben redelijk tevreden over mijn bovenlichaam, maar buik blijft altijd nog vet op zitten. Verleden jaar diepe cut gedaan naar 12,5% zonder gear en zag ik er redelijk fit uit, maar ik zag mijn buikspieren alleen in de ochtend met licht van de bovenkant, daarna waren ze weg🤣

Ik eet 2500 calorieën. 240 gram koolhydraten en 240 gram eiwit en 60 gram vet.

De pomp is wel echt groter door de var en ben benieuwd wat ik van de test kan verwachten.

Ik eet overigens iedere dag hetzelfde, prep maaltijden met laag zoutgehalte en dan nog wat andere gezonde dingen om aan mijn Macro's te komen.

Het enige wat mee tegenvalt is dat ik snel moe ben. Heb zoveel gelezen dat je jezelf een soort hulk voelt die niet te stoppen is in de gym en daarbuiten. Ik train echt wel hard, log al mijn trainingen en probeer mezelf iedere keer te verbeteren, maar ik had daar meer van verwacht, misschien komt het nog😉

Mochten jullie vragen of tips hebben sta ik daar zeker voor open. Zal ook een foto plaatsen van vandaag uit de gym, en zal ook zo eerlijk zijn om er 1 te plaatsen zonder pomp 🤪

20250602_143406.jpg

• Like
Waarderingen: UA
1ml test? Neem aan dat je 250mg per ml hebt en dus 250mg weeks zet. Zou de var achterwege laten en wat meer test zetten. Dat hulk gevoel zal verschillen per persoon hoe die op AAS reageert maar dat ga je op deze dosering denk ik niet krijgen.

10 weken test is ook wat kort, zou het persoonlijk wat langer door trekken wat al helemaal op lage dosering prima kan.

Zou ook je dosering test verdelen over minstens 2 injecties per week mocht dat nog niet het geval zijn.

• Topic Starter Topic Starter
1ml test? Neem aan dat je 250mg per ml hebt en dus 250mg weeks zet. Zou de var achterwege laten en wat meer test zetten. Dat hulk gevoel zal verschillen per persoon hoe die op AAS reageert maar dat ga je op deze dosering denk ik niet krijgen.

10 weken test is ook vrij kort zou het persoonlijk wat langer door trekken wat al helemaal op lage dosering prima kan.
Ja klopt inderdaad, 250mg verdeeld over 2x per week. De reden dat ik minimaal heb gedaan is omdat ik eerst wil weten hoe mijn lichaam en waardes reageren.

Var zou ik eigenijk laatste 6 weken doen, maar kon de verleiding niet weerstaan om toch al te beginnen. Doortrekken zal ik nog overwegen, thanks

De reden dat ik minimaal heb gedaan is omdat ik eerst wil weten hoe mijn lichaam en waardes reageren.
Snap ik opzich wel ja.

Var zou ik eigenijk laatste 6 weken doen, maar kon de verleiding niet weerstaan om toch al te beginnen. Doortrekken zal ik nog overwegen, thanks
Wat meer test gaat je meer brengen dan var. In verband met waarom je eerst 250 zet zou je het voor 4 week (gerekend van af eerste injectie) aan kunnen kijken waarna je je piek serum waarde hebt bereikt met test E en overwegen te verhogen naar bijvoorbeeld 375.

Jammer dat je jou eerste kuur voor een cut gebruikt, dat is echt zonde in mijn ogen.

Als je net nog paar weken natty had gecut had je die 11% ook wel gehaald om vervolgens een bulk icm gear te doen. Je eerste kuur is altijd “de beste” waar meestal de beste resultaten behaald worden vooral als je weet wat je doet en goed lean bent als start shape. Spieren bouwen is complex en kost tijd, daar een extra zetje vd gear was slimmer geweest dan nu in een cut wat merendeel kcal tekort is ook nog eens gear gebruiken waar je niet veel aan hebt doordat je in een kcal tekort zit en niet maximaal spiermassa daardoor kan bouwen, sterker nog het is zeer minimaal als je al een gevorderde atleet bent.

Hoe oud zijn je kinderen, als je die alleen elk week paar dagen hebt dat is al een taak op zich.

Ik volg, ben zelf ook nu op 10e dag van mijn eerste kuur.

Snap ik opzich wel ja.

Wat meer test gaat je meer brengen dan var. In verband met waarom je eerst 250 zet zou je het voor 4 week (gerekend van af eerste injectie) aan kunnen kijken waarna je je piek serum waarde hebt bereikt met test E en overwegen te verhogen naar bijvoorbeeld 375.
Er zat nog in mijn achterhoofd om test iets te verhogen na week 6 als ik stop met var, maar jou optie is ook het overwegen waard inderdaad!

Ik volg, ben zelf ook nu op 10e dag van mijn eerste kuur.
Wat voor kuur en hoe gaat het?

Jammer dat je jou eerste kuur voor een cut gebruikt, dat is echt zonde in mijn ogen.

Als je net nog paar weken natty had gecut had je die 11% ook wel gehaald om vervolgens een bulk icm gear te doen. Je eerste kuur is altijd “de beste” waar meestal de beste resultaten behaald worden vooral als je weet wat je doet en goed lean bent als start shape. Spieren bouwen is complex en kost tijd, daar een extra zetje vd gear was slimmer geweest dan nu in een cut wat merendeel kcal tekort is ook nog eens gear gebruiken waar je niet veel aan hebt doordat je in een kcal tekort zit en niet maximaal spiermassa daardoor kan bouwen, sterker nog het is zeer minimaal als je al een gevorderde atleet bent.

Hoe oud zijn je kinderen, als je die alleen elk week paar dagen hebt dat is al een taak op zich.
15, 12 en 6 😉 ja je hebt gelijk, maar werd daarvoor dit voorjaar net ff te laat wakker, en ik wil op vakantie eindelijk eens rondlopen met een sixpack. Als die al zichtbaar is bij 12% straks, omdat ik ook mijn buikspieren meer train dan daarvoor, kan ik nog gaan uppen in calorieën

• Like
Waarderingen: AK
Veel succes! Anavar zou ik persoonlijk achterwege laten, zeker in je eerste kuurtje.
Je kan test desnoods na enkele weken omhoog doen mocht je weinig sides ervaren.

Zou wel niet cutten op je (eerste) cycle, dat is echt zonde van je geld.

Tot nu toe bevalt het prima, ben anderhalve week onderweg, ik word wat droger, 0,4% in anderhalve week en ben 1,5 kilo aangekomen, vocht of spier, denk het laatste want zie er niet vochtig uit vind ik zelf😅

Je bent sowieso wat vocht en glycogeen bijgekomen. Op zich wel een goede respons.

Veel succes! Anavar zou ik persoonlijk achterwege laten, zeker in je eerste kuurtje.

Je bent sowieso wat vocht en glycogeen bijgekomen. Op zich wel een goede

Je bent sowieso wat vocht en glycogeen bijgekomen. Op zich wel een goede respons.
Thanks man! Test omhoog ga ik zeker doen als ik geen sides ervaar, tot nu toe heb ik geloof ik nergens last van😉

Hoeveel dagen ben je precies onderweg?

Waarom eet je zout arm? Is er iets mis met je bloeddruk? Zo nee zout eten.

Terug
Naar boven