Fitness Seller

Na 5 jaar weer, Test-e + Bold

Bezoekers in dit topic

Dit is een post van Galen over primo.
Nu ben ik het wel eens dat ervaringen ook gewoon tellen. Als je er goed op gaat wie is een ander dan om wat anders te beweren ?
Alleen een ander uiterste is om het in elk topic en ook bij beginnende kuurders ook maar te promoten / aan te raden.

Theorie vs. praktijk.

Wat bodybuilding betreft ben ik altijd eerder geneigd om af te gaan op het tweede.
 
Dit is een post van Galen over primo.
Nu ben ik het wel eens dat ervaringen ook gewoon tellen. Als je er goed op gaat wie is een ander dan om wat anders te beweren ?
Alleen een ander uiterste is om het in elk topic en ook bij beginnende kuurders ook maar te promoten / aan te raden.

Wat moet ik dan aanraden? Trenbolone?

Ik vind testosteron met masteron en testosteron met primobolan goede beginnerskuurtjes.
 
Er zijn anders best een boel bodybuilders waaronder Luke Sandoe en JP die zweren bij primo. Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren op basis van positieve ervaringen en behaalde resultaten.
Sommige mensen zweren ook bij synthol en siliconen. Ik ben gewoon benieuwd waarom hij het ziet als de holy grail. Gezien het feit hij het in bijna elk topic over heeft.

En ik meende dat Big Cat het wel weer goed vond. En het maakt me geen donder uit wat jullie er van vinden.

Ik ga er altijd goed op. En nu stop ik weer met deze (zinloze) discussie.
Je besteedt anders wel veel posts aan iets wat je geen donder uitmaakt.
 
Sommige mensen zweren ook bij synthol en siliconen. Ik ben gewoon benieuwd waarom hij het ziet als de holy grail. Gezien het feit hij het in bijna in elk topic over heeft.


Je besteedt anders wel veel posts aan iets wat je geen donder uitmaakt.

Ik zie het niet als “holy grail”

Geen enkel AAS is superieur.

Daarom maakt het mij nog niet uit wat jij van primo vindt. Dat jij goed gaat op andere middelen vind ik helemaal prima.
 
Theorie vs. praktijk.

Wat bodybuilding betreft ben ik altijd eerder geneigd om af te gaan op het tweede.

Tuurlijk, dat is wat ik ook zeg en ben het ermee eens.
Als je ergens goed op gaat wie ben ik (of een ander) om anders te beweren.
Maar goed als de theorie beweert dat andere middelen misschien beter zijn bijvoorbeeld en stukken goedkoper dan neem je dat natuurlijk ook mee.
 
Ik zie het niet als “holy grail”

Geen enkel AAS is superieur.

Daarom maakt het mij nog niet uit wat jij van primo vindt. Dat jij goed gaat op andere middelen vind ik helemaal prima.
Waarom adviseer je het dan in elk topic? Omdat het zo slecht is?

Dat blijft altijd subjectief inderdaad.

Schijnbaar wel, anders blijf je niet reageren op mijn posts.
 
Tuurlijk, dat is wat ik ook zeg en ben het ermee eens.
Als je ergens goed op gaat wie ben ik (of een ander) om anders te beweren.
Maar goed als de theorie beweert dat andere middelen misschien beter zijn bijvoorbeeld en stukken goedkoper dan neem je dat natuurlijk ook mee.

Dat laatste heb je zeker gelijk in lol. Hoe geweldig primobolan ook wel niet is (ik geloof het graag) kies ik toch liever voor masteron. Mijn hele bodybuilding lifestyle is anders al duur genoeg :hahaha:
 
Testosteron met een beetje primo of mast is meer dan voldoende. Boldenone is nog niet nodig.

En alle dagen prikken slaat ook nergens op. Één á twee keer per week prikken is voldoende.

Primo clean is lastig te vinden heb ik eerst voor gekeken. Maar er zijn zoveel merken dat ik niet meer weet wat goed en slecht spul is. De ene zweert bij dit merk de andere wilt dat verkopen...

En waarom is het onzin.
Het draait allemaal om bloedwaardes. Elke dag prikken heb je een veel stabielere curve dan 2x per week? Dus ik snap issue niet. Voor jullie gemakzucht is 2x miss prima maar bloedwaardea niet

Better safe than sorry
 
Persoonlijk zou ik minimaal 12-14 weken doen. Zeker met Bold. Als je aan DHB kunt komen is het nog beter imo.

Also: GEEN WINSTROL. Oxy of dbol voor kickstart als je gains wilt.

Idealiter:

1-4: Oxy/dbol
12-14: Test/dhb

En jezelf zo snel mogelijk ontdoen van die trainer


There he goes again :roflol:
Mijn trainer doet het al 25 jaar. Dit jaar wk
Niks mis mee.

Leg uit DHB is nieuw voor me

Oxy zwaar toxic dan word het een halve tab preworkout of 40/50mg dbol. Maar wil zo min mogelijk waterretention van dbol
 
Mijn trainer doet het al 25 jaar. Dit jaar wk
Niks mis mee.

Leg uit DHB is nieuw voor me

Oxy zwaar toxic dan word het een halve tab preworkout of 40/50mg dbol. Maar wil zo min mogelijk waterretention van dbol
Een trainer met zoveel ervaring die aangeeft dat Nolva een anti-katobolische werking heeft. Apart, ik heb er nog nooit van gehoord.


Kort samengevat:

- 2/3x meer anabool dan test;
- Bijna geen sides;
- Volle look;
- Clean gains;
- Geen oestrogeen gerelateerde onzin.

Sommigen vergelijken het met een ''light tren''.
 
Mijn trainer doet het al 25 jaar. Dit jaar wk
Niks mis mee.

Leg uit DHB is nieuw voor me

Oxy zwaar toxic dan word het een halve tab preworkout of 40/50mg dbol. Maar wil zo min mogelijk waterretention van dbol

Oxy zwaar toxic? en dboll niet? er zijn studies te vinden waar ze mensen 24 weken lang oxymetholone lieten gebruiken, doe je research!
 
Back
Naar boven