AndroidHealthClinic

Na 5 maanden blessure...

Bezoekers in dit topic

kevinve

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
29 okt 2011
Berichten
2.578
Waardering
178
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Ben nu een tijdje wat aan het lezen en wil toch foto's plaatsen en reacties horen.
Foto's zijn genomen op 20 september, voor mijn eerste training sinds 5 maanden, heb een kijkoperatie en voorste kruisbandreconstructie achter de rug. Ben in die 5 maanden geen enkele keer gaan fitnessen, heb enkel op mijn voeding gelet.

Stats 15 november
17 jaar
1.81 meter
68 kg
10.5% bf

Before pic:

IMG_0109.jpg


20 September:

IMG_3025.jpg

IMG_3020.jpg


3 Januari, 68.4 kg


IMG_3054-1.jpg

IMG_3062.jpg


Benen, 27 Februari, 70.5 kg (vakantie+voedselvergiftiging, eerst 73kg)

foto1-1.jpg

foto2.jpg


Foto in spiegel genomen, dus rechterbeen is ook daadwerkelijk rechts. Links ligt nog steeds achter, duurt nog 6 maanden voordat dit weer bij is getrokken.

9 maart: 72.5 kg
IMG_3612.jpg


23 maart: 72.5 kg (weer ziek geweest)
IMG_3684-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat staat er op die bokszak?
 
Wat valt er van te zeggen. Ga eerst nog eens een paar jaar trainen.
 
Wat valt er van te zeggen. Ga eerst nog eens een paar jaar trainen.

Ben hier ook naartoe gekomen voor wat advies, maar ik zat eerst op dutchfitness forum, maar ik kreeg hier geen reacties...

Die bokszak is een of ander plastic opblaasding, weet niet wat erop staat.
 
Ok, (eten, eten, eten, eten, eten, eten, trainen, eten, slapen) en dit heel vaak herhalen.

Maar ik zou persoonlijk gewoon zorgen dat je plezier in het trainen houdt, goed bij de basis blijven, techniek boven gewicht, en proberen progressief te trainen (alleen maar goed voor het mentale deel). Krachtsport is toch voornamelijk een kwestie van geduld.
 
Ok, (eten, eten, eten, eten, eten, eten, trainen, eten, slapen) en dit heel vaak herhalen.

Maar ik zou persoonlijk gewoon zorgen dat je plezier in het trainen houdt, goed bij de basis blijven, techniek boven gewicht, en proberen progressief te trainen (alleen maar goed voor het mentale deel). Krachtsport is toch voornamelijk een kwestie van geduld.
Thanks voor je reactie.
Probeer ook op de techniek te letten, want vind het grappig als ik andere jongens zie oefenen maar heel verkeerd. Als ik niet weet hoe iets perfect moet vraag ik het ook aan een kerel met goeie fysiek. Heb zeker veel plezier erin, ga het liefste nog vaker fitnessen, maar heb er de tijd niet voor :(
Ik zal over 1 week eens kijken of ik in 2 maanden beetje vooruitgang heb geboekt en een foto van mn benen plaatsen.
 
Wel lekker gemotiveerd in ieder geval ;). Ik zou je benen alleen niet 3 keer per week pakken, dat zou echt over trainen zijn. Je kan bijvoorbeeld wel één harde training voor je benen pakken en dan nog 1 wat lichtere training.

Succes!
 
Ik ga op woensdag en vrijdag naar de fysio, daarom moet ik hier mijn benen trainen, maar dit is ook meer gericht op stabiliteit van mn knie en strekking. Daarom kan ik 3 dagen achter elkaar trainen.
 
foto.jpg


Foto van mijn goede been, rechts dus. Even snel met telefoon gemaakt.
 
Heb het gevoel dat je rug te weinig trained.
Op 1e foto zie je precies een protractie van de schouderbladen, en op de 3e foto staan ze ook allesbehalve recht (weet dat het daar deels door die 'pose' komt).
 
Is dat rechts?
 
Dat is rechts ja.
 
Kwam nog een fotootje tegen van zomer 2009, 8 maanden voordat ik ben begonnen met fitness.
IMG_0109.jpg

Woog hier rond de 55 kg.
 
1) eten
2) trainen
3) slapen
4) herhaal 1-3

Rome is ook niet op 1 dag gebouwd ;)
 
wow je lijkt daar wel 12 jaar oud
 
1) eten
2) trainen
3) slapen
4) herhaal 1-3

Rome is ook niet op 1 dag gebouwd ;)

Ik moet na 3 niet weer 3 doen he?
Maarja, vind dat ik aardig vooruit ben gegaan als ik de foto's zie, moet binnenkort weer eens nieuwe foto's maken.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 18:27 ----------

wow je lijkt daar wel 12 jaar oud

14 of 15 is het daar geloof ik.
 
Nieuwe foto's gemaakt, dadelijk post ik ze.
 
IMG_3054-1.jpg

IMG_3062.jpg

IMG_3066.jpg

IMG_3070.jpg

IMG_3075.jpg

IMG_3056.jpg


Triceps foto is mislukt helaas.
Vind zelf dat vooral mijn lats erg achterlopen tegenover de rest.
De rest moet ook nog stukken beter, maar lats staan zwak ertegenover vind ik zelf.
Ben ook nog enorm onder mijn gewicht, vooral te zien bij front biceps pose, maar daar werk ik aan!
 
Niemand die kan zeggen wat hij van de progressie/huidige toestand vindt? Wil graag van anderen horen wat ze ervan vinden.
 
Back
Naar boven