MuscleMeat

Na 5 maanden blessure... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even een foto van hoe mijn bovenbeen erbij staat, links is geblesseerd geweest, dus die is nog niet goed.
foto1.jpg
 
Mooie definitie dat wel allemaal van die haarstreepjes.
 
Het is het belangrijkste wat je er zelf van vind ;) zo redeneer ik dan toch, je doet het voor jezelf..

toch naar mijn gevoel wat massa gewonnen, maar probeer wat rekening te houden met lichtinval en dergelijke.... probeer foto's in zelfde omgeving, lichtinval te maken...

in ieder veel succes nog en trainen jonge!!
 
Heb deze ook even snel gemaakt, over een tijdje weer goede.
U all mad at hair ;d haha
 
is toch warmer in de winter :D

Klopt haha, maar ik heb gewoon veel beenhaar, niets op borst ofzo. Scheren doen we maar niet, beetje gay tbh haha.
 
Nieuwe foto's van benen toegevoegd.
 
Iemand met commentaar op laatste benenfoto? (zie Openingspost)
 
Valt niet heel veel te zeggen over de foto's, gewoon beginners foto zoals er elke dag 100 worden gepost. Je bent in iedergeval gemotiveerd. Waarom whey pannekoeken, drink gewoon een shake. Eten moet je gewoon zo doen: niet aankomen -> meer eten, te veel vet aankomen -> minder eten. Je hoeft niet eens per se calorieen te tellen, maar het is wel een handig hulpmiddel.
 
Die pannekoeken waren ook niet te vreten. Maar ik ben aan het clean bulken, hoe ik moet eten snap ik allemaal wel. Was ook wel goed op weg, zat op 73 kg maar heb een voedselvergiftiging gekregen.
Vind zelf dat mijn quads wel sterk zijn, vooral de spier die aan de binnenkant tot de knie loopt. Armen gaan ook goed, maar borst blijft achter.
 
IMG_3612.jpg


Back double biceps, front lukte niet echt.
 
welke oefeningen doe je voor borst? loopt erg achter vind ik
 
welke oefeningen doe je voor borst? loopt erg achter vind ik

Loopt ook enorm achter, is iets genetisch. Ik doe nu 4 setjes Dumbbell BP, 4 setjes Incline Chest Press, 4 setjes Incline Flies en 3 setjes Pec Dec.
Doe altijd rond de 12 setjes voor de borst in totaliteit omdat hij achterligt. Bij minder, rond de 6-8 was er ook geen resultaat en ik overtrain ze nu niet.
Stats op BP is 1x90 ongeveer en 4x8x70, sterker dan ik zou zeggen als ik naar mijn borst kijk.
 
teveel setjes is ook niet altijd goed. Heb je geen barbell? flies en pec dec even vergeten en focussen op barbell benchpress (evt. incline erbij)

Verder gaat het toch zeker de goede kant op hoor, gewoon volhouden.
 
Heb altijd BP gedaan maar wilde na een tijdje nu Dumbbells gebruiken. Flies doe ik wel, deze voelen beter dan bv Barbell BP. Bij te weinig setjes zag ik nog minder resultaat. Borst groeit gewoon slecht, had mijn vader ook.
 
Soort Side Chest.
IMG_3684-1.jpg
 
Back
Naar boven