AndroidHealthClinic

na 6 maanden intensief trainen filmpje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

visser

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2005
Berichten
62
Waardering
0
mijn eerte posingfilmpje,deze week gemaakt in trainingclub
[Link niet meer beschikbaar]
 
flinke massa, mooi droog, wat zijn je stats?
 
1.76m
73kg
bicep 40
 
je traint pas 6 maanden??
heeel erg goed resultaat tot nu toe dan!!
 
heb vroeger ook wel al getraind,mja was alles toch ongeveer kwijt,kwam wel snel terug
ben nu juist 20
 
Is dit pumped? Ik ben nl. even zwaar en even lang als jij met +/- hetzelfde BF. Je front ziet er hier wel goed uit voor die stats. Heb je pix van je benen, en wat zijn je krachtstats?
 
Ziet r goed uit kerel. Goed in verhouding enzo, netjes. :thumbs:
 
Je oogt idd een stuk zwaarder.

pumped?


Erg netjes verder;)
 
ja had wel eerst getraind,geen pics van de benen,heb onlangs operatie gehad aan knie,kan nu nog maar 1 maand men benen trainen,dus die pics komen later.
squat 8 x 100
deadlift 8x 80
benchpress 8x 90
 
Goede bench! Als ik zou was zou ik alleen wel als de donder aan je deads gaan werken:)
 
tja ik doe die oefening nog maar 1 maand deadlift dankzij men trainingsbuddy staat ook in gallerij:)
 
netjes man

de beste video hier tot nu toe nog die iemand vanzichzelf maakte denk ik zo

maar kan me niet voorstelllen dat je 40cm armen heb? jeetje! mss heb je wel een hoge piek of zo?

doe je eigenljk aan bbd of ook aan vechtsporten?
 
tja 40 cm soms iets meer als ik goeie pomp heb,en doe nu enkel BB maar in ons club is er ook een bokszaal
 
Ziet er goed uit! :thumbs:

Hoelang had je voordat je een periode gestopt bent getraind? En wat waren je stats toen?
 
tja is moeilijk te zegge vanaf men 16-17 ben ik al es begonne,een halfjaar traine,3maande stoppe,3maande traine ,weer stoppe,...
maar weet wel nog da mijne bicep vroeger max 38 was, in men gallerij zi je fotos toen ik 2weken terug aant traine was
 
Okay in ieder geval goede vooruitgang vergeleken met de andere foto's! Ziet er goed uit!
 
ziet er netjes uit!

nu nog wat overall mass pakken en je wordt een monster :thumbs:
 
visser zei:
tja 40 cm soms iets meer als ik goeie pomp heb,en doe nu enkel BB maar in ons club is er ook een bokszaal
Je moet em wel unpumped meten he :) Is maar ff dat je het weet.
 
Als je eerlijk wil zijn tegen jezelf meten unpumped en verder ziet het er allemaal wel netjes uit .Keep growing
 
Back
Naar boven