MuscleMeat

Na afloop Xenadrine periode ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Prutser

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2002
Berichten
15
Waardering
0
Ik ben afgelopen weekend begonnen met Xenadrine maar heb nu gehoord dat hierdoor de lichaams eigen vetverbranding ontregelt en/of lui wordt.

Is dit inderdaad zo en wat is hieraan te doen ?

Dit omdat als men stopt met het nemen van Xenadrine en je eigen lichaamsverbranding nog niet goed werkt, opgang moet komen en dit duurt enige weken zegt men, het vet er zo weer aan zit.
Zou het helpen om na afloop van Xenadrine, CLA te gebruiken om dit te verhelpen ? Ook van horen zeggen hoor.
 
Mocht je een goed resultaat hebben behaald met je Xenadrine dan na de Xena periode gewoon 'schoon' blijven eten prutser.

Groet Smalluser :thumb:
 
Idd en wat goede vetzuren toevoegen om je stofwisseling hoog te houden.
 
En om te zorgen dat je lichaam niet gewend raakt aan het product (waardoor ea waar jij bang voor bent kan optreden) moet je 1 á 2 dagen per week geen Xena gebruiken. (als je 2 dagen doet, dan wel direct achter elkaar).
 
Het is onzin dat je eigen stofwisseling stil komt te liggen. Je moet je realiseren dat de xenadrine je verbanding omhoog heeft gegooid en zelfs al eet je weet ik hoeveel cal. je valt af. Stop je ermee en eet nog steeds veel cal. dan kan je wel weeris aankomen. Plus, het diuretische effect verdwijnt en ik merk bij mezelf dat me lichaam na zoveel weken reageert door de eerste week iets vocht vast te houden.. Maar als jij schoon eet en blijft trainen zal jij niet vetter worden..
 
Inderdaad...klopt helemaal SR. Maar die rustdag is toch wel aan te raden. Soms hoor ik van mensen die dat niet doen dat ze na verloop van een maand (of wanneer ze dan ook stoppen) hoofdpijn krijgen na het stoppen van het product. Komt door de caffeine. Door die rustdag heb je dat niet...
 
Originally posted by Robin
Inderdaad...klopt helemaal SR. Maar die rustdag is toch wel aan te raden. Soms hoor ik van mensen die dat niet doen dat ze na verloop van een maand (of wanneer ze dan ook stoppen) hoofdpijn krijgen na het stoppen van het product. Komt door de caffeine. Door die rustdag heb je dat niet...

Daar heb jij helemaal gelijk in, ik pak het altijd ma t/m vrijdag en dan het weekend niet en dan begin ik opnieuw.. om enige gewenning te voorkomen..
 
Bedankt voor de reacties.

Hoeveel weken nemen jullie xena in ? Na iets van 4 weken merkte ik er nog weinig van.
 
Eet je wel schoon dan?? Als je nog steeds meer cal. binnenkrijgt dan je verbruikt zal je er niks van merken..
 
Ik let wel om mijn voeding maar niet extreem. Ik werd in ieder geval niet zwaarder, dus echt teveel heb ik toen niet gegeten.

Ik ben er half november mee begonnen, vier weken ongeveer, om te kijken wat de resultaten zouden zijn zonder echt op dieet te gaan. Dit na het lezen van positieve verhalen hier van mensen die niets aan hun eetschema deden maar alleen xena gingen gebruiken.
Ik ben inmiddels weer meer gaan eten, komende drie maanden, om vervolgens serieus het vetpercentage naar beneden wil brengen en dus weer xena wil gaan gebruiken in combi met cardio en een dieet.
 
Back
Naar boven