XXL Nutrition

na bene traine misselijk

Bezoekers in dit topic

crazyloco

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2009
Berichten
228
Waardering
3
Lengte
1m72
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
hallo na he traine van bene word ik misselijk en draai ik ,het lijkt wel of ik te veel gezope heb.ik moet wel niet overgeven.weet iemand hoe dit komt en hoe te verkome?
 
goed getraint!
 
idd een teken dat je hard hebt getraind. Ik heb het ook. :D
 
Wanneer was je laatste maaltijd voor het trainen?
 
je bene zijn een hele grote spiergroep hebben dus hele hoop bloed nodig tijdens het trainen waardoor je na die tijd wel duizelig kan zijn ja. Dit is heel normaal.
 
Lage bloeddruk ?
 
iets te voor,vandaag eet ik na mijn training

probeer eens anderhalf uur voor je training een stevige maaltijd te eten en vlak ervoor een banaantje. Misselijk kan zijn doordat je niet genoeg energie hebt of juist doordat je veel vlak ervoor hebt gegeten.
 
ademen tijdens het squatten?
 
je bene zijn een hele grote spiergroep hebben dus hele hoop bloed nodig tijdens het trainen waardoor je na die tijd wel duizelig kan zijn ja. Dit is heel normaal.
Dit
 
Ty j alt z? ech zwa ir!
 
Is normaal.. Je hebt dan een nette training achter de rug. Vaak ook het gevoel dat je lever helemaal leeg getrokken is?
 
heb ik ook altijd, na deadlift en squat draaiend hoofd...moet dan wel eens even luchtje scheppen hahaha.
 
bedoel je da ik geen N typ op het laatste?ja dat doe ik altijd
 
heb ik ook altijd, na deadlift en squat draaiend hoofd...moet dan wel eens even luchtje scheppen hahaha.

+1 :D!

Altijd even op de grond liggen uitpuffen
 
Minimaal anderhalfuur tussen laatste maaltijd en trainen, en een paar minuten pauze tussen quads en hamstrings werkt bij mij goed tegen misselijkheid.
Tenminste, ik heb sindsdien me ontbijt binnengehouden. :o
 
Back
Naar boven