MuscleMeat

Na bijna 4 jaar, borst equivalent met die van kleuter

Bezoekers in dit topic

JoD

Cool Novice
Lid geworden
20 nov 2011
Berichten
52
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
87kg
Ja, de titel zegt al veel.

Ik train nu al vier jaar waarvan nu 1 jaar intensief.

Een jaar geleden woog ik 59 kg en was ik 1,81m lang.
Vandaag: 83 kg; 1,82m

Met voeding en supplemente zit ik zeker ok, daar heb ik geen twijfels over.
-eiwitshakes: Protein-6 (bodylab)
-gebruikt in het verleden: 2 kuurtjes van 2 maanden Crea-monohydraat, 1 kuurtje Cellmass in combinatie met NO-Xplode van 1 maand.
-momenteel: die shakes + pre-workout Maniac (is een goede prijs/kwaliteit).

Ik stoor me enorm aan de vooruitgang die ik NIET boek als ik het over mijn borstspieren heb. Biceps, triceps, rug en buik gaan (nog steeds) als een speer vooruit, maar m'n borst blijft echt niets.

wat andere gegevens:
-Bench: 6-8 keer 100 kg, daar krijg ik mooie setjes uit
-Front pully (rug): 105 a 110 (zegt niet veel aangezien het op een toestel is maar het is in bijna elke fitness max)
-Biceps: tot 55 kg met curled bar 6-8 keer
-Triceps: Aardig wat, hier kan ik moeilijk een nuttig geval bij meegeven
-Schouders: op en top
==> alles behalve borst

Verder train ik mijn benen totaal niet...

Schema: maandag-woensdag-vrijdag

borst (4 oef)
triceps(2-3 oef)
rug(2-3 oef)
biceps(2-3 oef)
schouders(1-2 oef)
buik(genoeg)

Doe ik te veel oefeningen voor borst? Doe ik het verkeerd? Zou ik beter beginnen squatten als extra? Ik weet het niet meer. Ik heb tijdens een training ook vaak het gevoel dat ik mn pomp sneller verlies in de borst.

Iemand nuttige tips + wat geeft je borst nou de meeste massa: bovenkant, onderkant, midden?

Bedankt alvast he!
 
Eerst warm-up, dan:

6-8 X 60
6-8 X 80
6-8 X 95
6-8 X 100

dan uitdrukken:
60,50,bar --> aan 1 trok door