AndroidHealthClinic

Na bijna 4 jaar, borst equivalent met die van kleuter

Bezoekers in dit topic

om maar even een oud draadje op te pikken...

Ik heb de raad opgevolgd van jullie --> meer dumbbelloefeningen, minder barbell en toestellen.

Ik vind wel dat ik goed resultaat boek (weeg inmiddels 88kg).

Nu is overlaatst ook gebleken dat ik Pectus Carinatum heb (borstafwijking) ( http://www.respir.com/images/SemeioPectusExt.jpg , deze is wel een zeer extreme vorm hiervan, maar zo weet je wat ik bedoel).

Hier ff een fototje:

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/651/snapshot201202141.jpg/][img=http://img651.imageshack.us/img651/1769/snapshot201202141.th.jpg]
[/URL]


wat vinden jullie ervan?
 
heb je dat zelf ondervonden of een arts? valt mij niet eens op...
 
FF myth busted doen: binnenkant borst kan je niet trainen, het is een bundel die samentrekt en je zodoende traint waarbij groei van die bundel plaatsvind over die hele bundel en niet de eerste centimeters die jij binnenkant noemt.

Myth 2 pomp en overtraining: pomp is onbelangrijk voor spiergroei en heeft al helemaal niks met overtraining te maken.

En met een borst van een kleuter doe je niet 100kg drukken. Weet niet hoor maar zelfbeeld kan ook een issue zijn. Een anorexia patient ziet ook een vetrol waar een ander een gratenpakhuis ziet. 23!!!! kilo massa in een jaartje en ontevreden, je wil te snel te veel!

Lijkt mij ook of het tussen je oren zit. En idd dikke gains in een jaar tijd. Ik ben nu ook bijna een jaar keihard bezig en de "groeispurt" neemt hard af.. Frustrerend, maar gewoon doorzetten.
Maar goed, pics zouden een hoop kunnen verduidelijken.
 
heb je dat zelf ondervonden of een arts? valt mij niet eens op...

Ik heb het zelf ondervonden, maar mijn vader heeft het ook. Daarbij kan ik het ook duidelijk voelen en zien: mijn borstbeen zit een drietal centimeter naar voren, heb jij het ook dan?

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 21:32 ----------

Lijkt mij ook of het tussen je oren zit. En idd dikke gains in een jaar tijd. Ik ben nu ook bijna een jaar keihard bezig en de "groeispurt" neemt hard af.. Frustrerend, maar gewoon doorzetten.
Maar goed, pics zouden een hoop kunnen verduidelijken.

Foto's staan er toch op + de weegschaal liegt niet...
 
Dit is toch wel een goede borst hoor
 
Ik heb het zelf ondervonden, maar mijn vader heeft het ook. Daarbij kan ik het ook duidelijk voelen en zien: mijn borstbeen zit een drietal centimeter naar voren, heb jij het ook dan?

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 21:32 ----------



Foto's staan er toch op + de weegschaal liegt niet...

Ja die had ik ff gemist. Zo slecht vind ik het niet en je traint pas een jaar.
Maar goed. Squatten met je reet dan komt de rest vanzelf. Geen grappen.
 
dan ben ik toch niet slecht bezig blijkbaar. Ik zit soms wel eens met twijfels...

Ben net 3 weekjes bezig met squatten

Bedankt voor de feedback!
 
Mischien moet je eens flat en incline press doen met dumbbells inplaats van barbels.
Voor de variatie.
 
Back
Naar boven