MuscleMeat

Na bulk kuur cutten?

Bezoekers in dit topic

filthy pump

Cool Novice
Lid geworden
23 dec 2020
Berichten
46
Waardering
10
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
beste BBers,

Momenteel ben ik aan het cleanbulken. Ik wil in mei beginnen met cutten en dan in juli en aug goed droog blijven.

Ik zit er over na te denken om vanaf maart een bulkkuur te beginnen of is dat dan al te laat/zonde als ik in april/mei wil gaan drogen (Ivm nakuur)

đź’Şgr
 
Laatst bewerkt:
Een bulk van 4 weken heeft niet zo veel zin nee. Ga maar lekker drogen jij
 
Bulkkuur 8weken en (maart april) en dan cutten bedoel ik
 
Kan. Maar ten eerste is 8 weken wel kort voor een bulk en ten tweede is het ook maar de vraag hoeveel je van die “gains” gaat behouden als je van de een op de andere dag vanuit een bulk overgaat naar een cut. Meestal is het toch beter om een paar weken of zelfs maanden de nieuw gewonnen spiermassa een beetje te solidifyen. Maar hey je kan doen wat je wil en misschien werkt het voor jou wel supergoed allemaal
 
Thanks voor je bericht!

Ik ben al 3 maanden aan het cleanbulken en heb het geluk dat ik kan doortrainen. Wat je zegt over het solidifyen denk ik ook waardoor het juist zonde zou zijn om nog te gaan kuren.
 
Ligt er ook aan wat je neemt aan gear.

gebruik je in je bulk meer of minder gear dan in je cut? Als je gelijkwaardig of meer gear gebruikt in je cut zal je geen spierverlies hebben

feit blijft wel dat 8 weken bulken niet lang is, zul je niet echt veel vvm bij aanzetten
 
ik bulk dus al wat maanden langer maar zonder aas. Wat betreft aas ben ik nog echt een beginner. Alleen anvar only gedaan en wil daarom niks rushen met aas en zat daarom voor maart en april aan w1/5 250 test e w6/7 500 en w8 250 te denken maar ik vind t zonde als ik extra gains verlies door cutten omdat ik dat dan ook zonder gear ga doen.
 
Of kan ik juist beter met andere aas gaan cutten in mei en juni om nog een klein beetje massa te winnen in een calorietekort of kan dat niet?
 
ik bulk dus al wat maanden langer maar zonder aas. Wat betreft aas ben ik nog echt een beginner. Alleen anvar only gedaan en wil daarom niks rushen met aas en zat daarom voor maart en april aan w1/5 250 test e w6/7 500 en w8 250 te denken maar ik vind t zonde als ik extra gains verlies door cutten omdat ik dat dan ook zonder gear ga doen.
Oh als je daarna gaat cutten zonder gear verlies je alles weer
 
Ook wel weer overdreven
Hoezo? Als ie in die 8 weken op 250 test 1-2 kg schone massa pakt is het veel, daarna gaan cutten zonder test in je lichaam ga je dat niet behouden. Je hebt de test niet om het vast te houden en de calorieën ook niet.

Tja alles is bij wijze van spreken natuurlijk
 
Wat zou dan t handigste zijn in mijn situatie?
 
Als je niet te lang wilt kuren zou ik gewoon nu natty gaan cutten en dan zodra je tevreden bent rustig aan gaan bulken op gear
 
Als je stats kloppen...
1,81m, 83 kg en 10% en je bent al een paar maanden aan het bulken.... hoeveel ben je dan aangekomen in die maanden?
Dus hoeveel kg in hoeveel tijd?
*just curious*
 
Heb mn log niet bij de hand 78kg op 5% bf volgens mij
 
In hoeveel tijd?
 
Begin december begonnen.
 
Dus 5 kg in 10 weken. Da's netjes.
Waarom zou je dit dan niet gewoon zonder aas nog 1-2 maanden doortrekken?
Als je 0,5 kg per week aankomt zou ik daar nog mee wachten. Maar Dat is mijn mening.
 
1e maand december kwam ik maar moeilijk aan eind december wel het omslagpunt gevonden
 
Back
Naar boven