XXL Nutrition

na cut en clean bulk nu weer CUTTEN *PIX*

Bezoekers in dit topic

guidson

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2006
Berichten
276
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Ben nu 4 maanden 18 jaartjes en heb vanaf mijn 16e met best wat overgewicht gestroggled.

Woog 98kg met 24% vet vorig jaar januari. ben toen gaan cutten tot 13% en 83kg toen weer cleanbulken tot 88kg en 16%.

Geen goede pose voor de armen en ze waren natuurlijk koud. Maar de massa heb ik zeker ;)

Zoals je ziet veel vet nog laag op de buik, heup, billen (geen foto van benen, die volgt nog...) en de rug en armen kunnen ook droger! Oftewel gewoon lekker cutten, lees ook even mijn LOGJE!

Stats nu:

190cm
85kg
15% vet

Ik ga nu helemaal droog trainen tot 8%.

n4uu7a.jpg


25hi9so.jpg


973813.jpg


10qyzpi.jpg
 
Hoe lang heb je er toentertijd over gedaan om van 24 naar 13 te gaan?

Goede foto's!
 
van 24% naar 13% duurde voor mij 9 maanden ofzo, met zeer veel moeite hoor. Het was echt BIKKELEN! Vooral het voedingsschema was wennen en niet zozeer de cardio (deed 6x per week HIIT 20min + 3x KT) Ik ga dit weer volgen tot aan de zomer.
Biceps komen niet zo lekker uit op de foto, zijn veel groter, zou nog een goed foto'tje schieten van de week.
 
Smalle taile? V vorm zit al aardig in de rug. Netjes.
Borst vind ik wat minder..
 
heb waistsize 36 in broeken dus die smalle heupe kan je vergeten, heb een flinke partij negerbillen:D Borst is inderdaad wat minder, heb weinig gebenched omdat ik er echt tegenop keek ivm een blessure, ben er nu mee bezig en ik ga er hard voor werken.... maar opzich als je zo kijkt is mn taille wel smal ja, zit in mn genen...

V-vorm ben ik ook blij mee :) Rug was altijd al een sterk punt, zelfs toen ik nog niet eens trainde. Tis meer de borst en billen waar ik aan moet werken want daar mis ik een hoop granieten spieren ;)
 
Laatst bewerkt:
goed bezig!
 
thx !
 
denk dat ik voor de meerderheid van het forum spreek als ik zeg dat je beter nu kan gaan cleanbulken dan cutten.

Je hebt niet zoveel massa, zonde om nu te gaan cutten.
 
Waarom? Cutten kan echt geen kwaad als je simpele doelen stelt.
Ik zie dat je nu 85weegt. Als je nu richting de 80KG gaat en vanaf dan weer cleanbulkt richting de 92/93KG...

Goed voedingschematje opstellen zodat je snel die 80KG bereikt met zo min mogelijk spierverlies. (neem er 6-8 weken de tijd voor)

Succes!
 
dat is ook mijn plan ;)

denk dat ik 80 niet haal, zit ook aan de creatine wege nu 86kg met 15% vet

dus 82 minimaal, is realistisch.. hopen dat ik dat met een 10% vet kan halen en ik mijn biceps nog een beetje behoud..
 
Back
Naar boven