MuscleMeat

Na cut gelijk rebound bulk of eerst bridge? Middelen wisselen?

Na cut gelijk rebound bulk of eerst bridge? Middelen wisselen?

  • Na de cut direct bulken met dezelfde middelen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, namelijk....

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

Ano_80_24

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 dec 2012
Berichten
3.673
Waardering
225
Lengte
2m
Massa
127kg
Vetpercentage
14%
Ik ben momenteel op 500 test en 1000 mast aant cutten en wil hierna uiteraard weer bulken.
Wat kan ik dan het beste doen?

(geen rekening houden met bloedwaarden, na de bulk ga ik voor lange tijd trt'en)
 
Schoon bouwen, niet gaan lopen vreten als een varken;)
 
Optie 2, maar ga wel zo clean als mogelijk aan de slag bro!
 
Optie 2. Bulken is voor mij altijd clean.

Je geeft aan voor lange tijd trt. Heb je de intentie ooit off te gaan?
 
Zou eerst even bridgen, week of 4 of 6, laatste week of 2 weken primen en dan dikke kuur erin knallen, test/deca/slin ofzo. De extra weken dat je on bent maken in jouw geval toch niet uit dus waarom niet optimaal aan je bulk beginnen.
 
T ligt eraan hoe diep je gaat, ga je diep dan raad ik direct een bulk aan omdat je dan gebruik kan maken van t rebound effect. Dat, icm andere aas dan dat je nu in je cut gebruikt ga je gewoon lekker hard.
 
Schoon bouwen, niet gaan lopen vreten als een varken;)

Was ik niet van plan nee, dan zit al het vet er zo weer aan :P

Optie 2, maar ga wel zo clean als mogelijk aan de slag bro!

Yes

Optie 2. Bulken is voor mij altijd clean.

Je geeft aan voor lange tijd trt. Heb je de intentie ooit off te gaan?

Nope. De intentie is voorlopig nog op eigen houtje trt, maar binnenkort een goeie internist zoeken om het voorgeschreven te krijgen.

Zou eerst even bridgen, week of 4 of 6, laatste week of 2 weken primen en dan dikke kuur erin knallen, test/deca/slin ofzo. De extra weken dat je on bent maken in jouw geval toch niet uit dus waarom niet optimaal aan je bulk beginnen.

Het is me niet te doen om die extra weken, maar als ik nu van 1500mg totaal naar 150mg test e per week ga terwijl ik vrij laag in kcal zit ben ik bang juist massa te verliezen.
Ik ben ondertussen al geprimed.

T ligt eraan hoe diep je gaat, ga je diep dan raad ik direct een bulk aan omdat je dan gebruik kan maken van t rebound effect. Dat, icm andere aas dan dat je nu in je cut gebruikt ga je gewoon lekker hard.

Mijn doel is minimaal 8% en het liefst 6%.
 
Je huidige roids zijn dan ook niet meteen uit je lichaam, die weken kun je mss gebruiken om naar onderhoud toe te gaan eten, rustig kcals opbouwen? Heb nog nooit echt gecut maar is het niet zo dat als je van de ene op de andere week je kcals met bijv. 1500 per dag uppt je ook meer kans hebt op vetgains?
 
Je huidige roids zijn dan ook niet meteen uit je lichaam, die weken kun je mss gebruiken om naar onderhoud toe te gaan eten, rustig kcals opbouwen? Heb nog nooit echt gecut maar is het niet zo dat als je van de ene op de andere week je kcals met bijv. 1500 per dag uppt je ook meer kans hebt op vetgains?

Ja idd
 
Langzaam indd met bijv 250 kcal per week weer verhogen.

Test 3000
Deca 2000
Dianabol 150
Slin 10 iu bij elke meal
Hgh 10 iu ed

Nou lijkt mij redelijk bulk kuurtje :D
 
Langzaam indd met bijv 250 kcal per week weer verhogen.

Test 3000
Deca 2000
Dianabol 150
Slin 10 iu bij elke meal
Hgh 10 iu ed

Nou lijkt mij redelijk bulk kuurtje :D

Ja leuk kuurtje :P
 
Langzaam indd met bijv 250 kcal per week weer verhogen.

Test 3000
Deca 2000
Dianabol 150
Slin 10 iu bij elke meal
Hgh 10 iu ed

Nou lijkt mij redelijk bulk kuurtje :D

Nee man, 250/200 test-primo.
 
Ik zit nu op:
500 test e per week
1000 mast e per week
200 deca per week

En ga waarschijnlijk op:
1400 test prop per week
400 mast e per week
200 deca per week
2 a 3 keer 10iu slin per dag
5 a 10 iu hgh per dag
En als het al binnen is ga ik weer ff wat mgf en igf in de schouders en triceps pompen
 
Word je nooit moe van al dat prikken bro? Of is het inmiddels net zo normaal als wakker worden en opstaan?
 
1400 test-p ew? :eek:
 
10 iu hgh?
Hoe oud ben je eigenlijk?
 
Ik heb gehoord dat Testoflesje 19 jaar is
Idd, ik heb vanaf mijn 8ste groehormoon genomen tot mijn 12e om 2 meter lang te worden en dan hoppa alles erin.

Word je nooit moe van al dat prikken bro? Of is het inmiddels net zo normaal als wakker worden en opstaan?
Nee, went nooit helaas.

1400 test-p ew? :eek:
Ja effe een blast van 6 weken en dan ga ik pas in December/Januari pas weer nadat ik me volledig heb laten onderzoeken. Heb dit jaar geen enkele keer bloed laten trekken wat eigenlijk niet mijn stijl is dus dat wil ik gaan doen, maar ik wil ook wat ruimer onderzoek laten doen of alles in orde is.

10 iu hgh?
Hoe oud ben je eigenlijk?

Ja twijfel ik nog aan, maar ik neig eerder naar 5iu aangezien dat toch een halve rug scheelt terwijl ik ook graag een auto wil kopen dit jaar.
Ik ben pas 29 geworden.
 
Back
Naar boven