XXL Nutrition

Na de cut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Benatural

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mrt 2016
Berichten
298
Waardering
22
Lengte
1m70
Massa
76kg
Hallo,


Ik ben klaar met cutten, ik zit nu op 2500 kcl per dag. Eigelijk 1 dag 3700 en de rest van de week 2300 gemiddeld op 2500 kcl. Ik val nog steeds 300 tot 600 gram per week af dus je kan zeggen zit zeker 500 kcl onder mijn onderhoud. Ik ben nu al een week klaar heb al 200 kcl per dag bij gedaan dus gemiddeld 2700 maar voel mij nog steeds zwak en hongerig en val nog af. Kan ik deze week 300 kcl bij doen of is dit teveel omdat mijn stofwissling traag is?

Ik hoor vaak verschillende verhalen dat je wel meteen naar onderhoud behoefte kan gaan en soms hoor je weer tegen overgestelde. Zolang je niet aankomt en zelfs afvalt dan kan je toch kcl verhogen?

En mijn 2de vraag is stel het is wel zo dat je extra vet aanmaakt hoelang is dit dan? gewoon die tijd dat je normaal je kcl langzaam pwer week met 100 kcl moet verhogen of je hele komende bulk tijd?
 
2700 kcal bij jouw stats is geen trage stofwisseling.
Als je nog steeds afvalt kan je er prima 200-300 bij doen.

Je zou meteen naar onderhoud kunnen gaan. Sommigen geven voorkeur het in stappen te doen. Je onderhoud is immers wel veranderd na een cut... gezien je gewicht lager is.

Als je aankomt is het nooit 100% spier of 100% vet. Je zal altijd beiden aankomen. Bij een normaal overschot in een bulk 250-500 kcal zal je minder vet aanzetten dan wanneer je 1000 kcal boven je onderhoud gaat zitten.
 
2700 kcal bij jouw stats is geen trage stofwisseling.
Als je nog steeds afvalt kan je er prima 200-300 bij doen.

Je zou meteen naar onderhoud kunnen gaan. Sommigen geven voorkeur het in stappen te doen. Je onderhoud is immers wel veranderd na een cut... gezien je gewicht lager is.

Als je aankomt is het nooit 100% spier of 100% vet. Je zal altijd beiden aankomen. Bij een normaal overschot in een bulk 250-500 kcal zal je minder vet aanzetten dan wanneer je 1000 kcal boven je onderhoud gaat zitten.
dat weet ik , vroeg mij alleen af of ik het rustig moet opbouwen ook al zit ik er nog onder. ik ga ongeveer 100 tot 200 boven zitten dat ik 100 gram maximaal per week aan kom
 
dat weet ik , vroeg mij alleen af of ik het rustig moet opbouwen ook al zit ik er nog onder. ik ga ongeveer 100 tot 200 boven zitten dat ik 100 gram maximaal per week aan kom
Je zou meteen naar onderhoud kunnen gaan. Sommigen geven voorkeur het in stappen te doen. Je onderhoud is immers wel veranderd na een cut... gezien je gewicht lager is.
 
Waarom reageren mensen überhaupt nog inhoudelijk op de troll-topics van benatural?
 
Je zou meteen naar onderhoud kunnen gaan. Sommigen geven voorkeur het in stappen te doen. Je onderhoud is immers wel veranderd na een cut... gezien je gewicht lager is.


Oke bedankt, maar waarom doen mensen dan altijd maar per week 100 kcl erbij? Of is dat alleen als je einde van de cut niet meer echt afvalt wat bij mij niet geval is?
 
Oke bedankt, maar waarom doen mensen dan altijd maar per week 100 kcl erbij? Of is dat alleen als je einde van de cut niet meer echt afvalt wat bij mij niet geval is?
Sommigen geven voorkeur het in stappen te doen.
 
De bakker gebruikt bananen van een veel betere kwaliteit.
 
Back
Naar boven