MuscleMeat

Na de kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schwarzenegger2

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2008
Berichten
852
Waardering
12
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ik ben 2 weken terug een kuur gestart met sustanon,equipoise en dianabol

even kort gezegd ziet het er als volgt uit:

wk 1t/m4 Dianabol 40mg/ed
wk 1t/m14 sustanon 1000mg/w
wk 1t/m12 Equipoise 600mg/w
wk 5t/m12 HCG 500iU/w
wk 15t/m17 Nolvadex 40mg/ed - Clomid 100mg/ed
wk 18t/m19 Nolvadex 20mg/ed - Clomid 50mg/ed

Hoelang moet ik wachten tot na mijn laatste injectie sustanon, voor ik kan beginnen met cutten?
 
nolva op 20mg houden heeft op 40 geen toegevoegde waarde,alleen maar een verhoging dat je een beroerte krijgt,clomis kan je imo ook weg strepen.

Verhouding op LH/FSH prikkel op nolva is 20mg---->150mg clomid

Beginnen met cutten?
Beste cut je terwijl je on bent,dan zal je stikstofbalans positief zijn,ga je direkt in de cut,dan zal je veel kwijtraken
 
nolva op 20mg houden heeft op 40 geen toegevoegde waarde,alleen maar een verhoging dat je een beroerte krijgt,clomis kan je imo ook weg strepen.

Verhouding op LH/FSH prikkel op nolva is 20mg---->150mg clomid

Beginnen met cutten?
Beste cut je terwijl je on bent,dan zal je stikstofbalans positief zijn,ga je direkt in de cut,dan zal je veel kwijtraken

Dus 20mg Nolvadex gedurende 4 weken moet volstaan?

En kan ik dus beter op het einde van déze kuur 4/5 weken cutten, of beter 3 maanden rust houden en dan een cutkuur doen?
 
Zie eigenlijk niet wat de Dbol in je kuur doet.
dus skippen die zooi en verder gaan met je Sust en Eq. met je voeding en training spelen om met deze kuur je vet te verbranden.

Regards,
PH :)
 
@ porterhouse

Ik gebruik de dianabol voor een kickstart. Mijn doel is ook om met deze kuur aan te komen, Dit gaat gepaard met vetwinst en daarom wil ik weten vanaf wanneer het veilig is om te beginnen met cutten.
 
@ porterhouse

Ik gebruik de dianabol voor een kickstart. Mijn doel is ook om met deze kuur aan te komen, Dit gaat gepaard met vetwinst en daarom wil ik weten vanaf wanneer het veilig is om te beginnen met cutten.

Nu direct.

post is wat stats van je zelf. vetwinst ligt aan de training en voeding.

Met Sust en Eq, en goede training en voeding kun je schone massa aankomen, en zelfs je vetp. verlagen.

Waarom vet bulken en dan cutten doe het direct goed.
 
@ porterhouse

1,78 m
76 VVM

Maar als ik nu begin met cutten pak ik toch imo veel minder massa?
 
Liever 3 kilo schoon als 10 kg gainen met vocht en vet. toch?
wat is je vetp.?
 
Daarmee zou ik al helemaal niet gaan [ Bulken ] zonde toch?

Ik wil na deze kuur in ieder geval gaan cutten, tot ongeveer 10%. Lager vind ik niks, maar dat is natuurlijk mijn mening. Kuren vanaf 14% met als doel massa winst is voor sommigen echt een taboe, ik vind het wel meevallen. Als je maar op tijd weer aan je vetpercentage gaat werken.

Maar wanneer kan ik mijn cut starten? door de boldenone is mijn kuur al redelijk aan de lange kant, dus nog een aantal weken eraan plakken om te cutten lijkt me niet verstandig. 2 maanden na de laatste injectie is veilig?
 
Ik vind dat jezelf te weinig weet over kuren, voeding en training.
lees je beter in en ga niet van een advies uit van iemand achter z'n PC.
 
Ik vind dat jezelf te weinig weet over kuren, voeding en training.
lees je beter in en ga niet van een advies uit van iemand achter z'n PC.

Okee toch bedankt
 
Back
Naar boven