XXL Nutrition

Na een moeilijke tijd de draad weer oppakken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RaymonSparta

Novice
Lid geworden
19 okt 2017
Berichten
15
Waardering
2
Lengte
1m74
Massa
62kg
Vetpercentage
8%
Na een lastige tijd wil ik graag de draad weer oppakken. Trainen gaat lekker. Ik train 3 a 4 keer in de week.
Even wat meer info over mezelf:
Geslacht: Man
Leeftijd: 23
Gewicht: 63kg
Lengte 1.73m

Nu wil ik graag tips en tricks om een voedingsschema te maken of eventueel hulp? Ik heb via internet berekend dat ik rond de 2800 kcal nodig heb per dag om Spieren te kweken.
Klopt dit? Welke voedingsmiddelen moet ik helpen? Wat zou ik als ontbijt kunnen hebben?

Zijn er mensen hier aanwezig die een voedingsschema op maat maken?

Alvast bedankt voor alle antwoorden!:)
 
Na een lastige tijd wil ik graag de draad weer oppakken. Trainen gaat lekker. Ik train 3 a 4 keer in de week.
Even wat meer info over mezelf:
Geslacht: Man
Leeftijd: 23
Gewicht: 63kg
Lengte 1.73m

Nu wil ik graag tips en tricks om een voedingsschema te maken of eventueel hulp? Ik heb via internet berekend dat ik rond de 2800 kcal nodig heb per dag om Spieren te kweken.
Klopt dit? Welke voedingsmiddelen moet ik helpen? Wat zou ik als ontbijt kunnen hebben?

Zijn er mensen hier aanwezig die een voedingsschema op maat maken?

Alvast bedankt voor alle antwoorden!:)
Rijst kip groente noten tot 2800 succes
 
Wat vind je lekker?...
Brinta/havermout/brood/muesli/pannenkoeken/eieren verzin het maar

Brood eet ik normaal altijd ja, maar wat er bij zoals fruit of eventueel wat anders vind ik geen probleem
 
Je hebt een jaartje terug (of wat langer) ooit een op maat gemaakt schema van.me gehad. Misschien die er eens bij pakken...

 
En als ontbijt? Of ook rijst kip en groenten haha? Heb liever als ontbijt wat anders
Dan eet je als ontbijt wat anders. Hoeveel research omtrent voeding heb jij gedaan ? Want zo komde er niet als je nog niet eens weet wat een goed onbijt is.
 
Je hebt een jaartje terug (of wat langer) ooit een op maat gemaakt schema van.me gehad. Misschien die er eens bij pakken...

Nee nee, hij wil dat je precies vertelt wat hij moet eten. De boel zelf invullen, waar slaat dat nou weer op?
 
Nee nee, hij wil dat je precies vertelt wat hij moet eten. De boel zelf invullen, waar slaat dat nou weer op?

Ik heb het hem voorgesteld maar nu hoor ik niks meer van em :o
 
Jij mag het anders ook wel doen ?

1589214688346.jpeg
 
Back
Naar boven