MuscleMeat

Na een weekje vakantie?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeroenfijn

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 jul 2006
Berichten
935
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Hé nou ben ik een week je op vakantie geweest, en ja... eigenlijk alleen maar gezopen en ships gegeten:mad:
Nou begin ik morgen weer met traine:Hoe zouden jullie die eerste week aan pakken?
Ik train normaal 5 keer in de week elke spiergroep apart op een dag en dat schema wil ik dus nog wel even aanhouden want bevalt me prima. (goede progresie er mee)
Hoe kan ik dit het beste weer oppakken.
He alvast bedankt.
 
Gewoon gaan knallen!!! Een week is echt niks hoor ;) Als je 3 weken of nog langer niet geweest bent dan merk je wel dat je even niet getrained hebt!
 
OKe ; ,ja moet nog beginne met traine dus weet nog niet hoeveel ik ben terug gevallen ik zal het morgen zien.
Meer reacties laat maar kome..
 
Rustig aan beginnen, een week rust is ideaal want je spieren zijn dan gedeconcitioneerd. Dat betekent dat ze ook op lager gewicht al groeien. Elke training het gewicht iets opschroeven tot je weer aan je maximum zit, grote kans dat je er zo meer groeimomenten uithaalt dan wanneer je direct op maximum begint!
 
Gewoon gaan knallen!!! Een week is echt niks hoor ;) Als je 3 weken of nog langer niet geweest bent dan merk je wel dat je even niet getrained hebt!

das echt geen goed advies, check wat Black knight hier boven zegt... tis juist ideaal om na zon week weer opnieuw op te bouwen... grote kans dat je dan weer flink kwa kracht en massa wint.... kijk als voor die week bijvoorbeeld 70 kilo je max was met bankdrukken, dan kan je nu wel gelijk 70kg gaan bankdrukken, maar dat is zonde... aangezien bijv 50 kilo ook al een overbelasting is en dus ook tot spiergroei zal leiden... dan kan je juist mooi weer 4 weken op bouwen 50, 55, 60, 65, 70... zo doe ik het nu ook na anderhalve week rust
 
Gewoon gaan knallen!!! Een week is echt niks hoor ;) Als je 3 weken of nog langer niet geweest bent dan merk je wel dat je even niet getrained hebt!

klopt idd......... je moet geen watje wezen, een weekje vakantie merk je niks van!


ik spreek uit ervaring met een stop van 8 JAAR ( en na 1 maand weer op 90% )


ben nu ook alweer een half jaar uit de sportschool wegens werk enz. maar begin volgende week weer voor 1 keer per week!

( wedden dat ik na 4 trainingen, dus een maandje , weer bijna op mijn oude nivo zit ? ;) ;) )

:D :D :D
 
Hé nou ben ik een week je op vakantie geweest, en ja... eigenlijk alleen maar gezopen en ships gegeten:mad:
Nou begin ik morgen weer met traine:Hoe zouden jullie die eerste week aan pakken?
Ik train normaal 5 keer in de week elke spiergroep apart op een dag en dat schema wil ik dus nog wel even aanhouden want bevalt me prima. (goede progresie er mee)
Hoe kan ik dit het beste weer oppakken.
He alvast bedankt.

Zoals de meesten al zeggen: een weekje is niet zo heel veel hoor. Ik zou zelf gewoon doorgaan, maar als je niet al te veel risico wilt nemen, begin je gewoon rustig aan. Je pakt vanzelf wel weer je oude training op. Als je nou langer gestopt was, zou het een heel ander verhaal zijn. Maar hier zie ik geen problemen.
 
Ik vind het wel een beetje overdreven, het is een week man!
Gewoon verder gaan waar je gebleven bent.

Sterkte
 
beetje gedeload...kan je juist voordeel uit halen...Gewoon rustig aan beginnen
 
Thanks bro's voor de 'nuttige' reacties
heb ik veel aan ook al weet ik een week is niet veel maar ja... ben hier om dingen te leren
mazzl
 
Je voeld toch zelf wel aan hoe je kan trainne.. is je kracht minder geworden pak je iets minder gewicht.

Zo moelijk moet het toch niet zijn.

Ik train ook wel eens 2 weken niet nou ja daarna terug naar de gym en ga vrolijk verder. Geen problemen van iets maken die er niet zijn.
 
Gewoon doorgaan waar je gebleven was, die deload zal wel heel erg meevallen in een weekje hoor. Alles is nu juist extra hersteld! Zelfs een behoorlijke kans dat je sterker bent na zo'n weekje rust! :thumb:
En anders merk je toch vanzelf aan je opwarmsetjes hoe sterk je op je trainingsdag bent? Zoals Purple zegt, gewoon naar je lichaam luisteren.
 
Back
Naar boven