XXL Nutrition

Na hehaaldelijk vragen van leden van dit form over msn hier mijn foto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hmmm...

een beetje een tegenvaller hoor steve, had verwacht dat je een grote jongen was maarja...

:D
 
Kan ook niet begrijpen dat jij je zo durft te vertonen!
Mijn eerste advies zou zijn, trek een dikke jas aan,lange broek, onopvallende kleding.
Laat niks van je lichaam zien, want als je hier toch mee gezien word hahaha bespottelijk gewoon!!
Volgens mij ben jij een micr0-ectomorph uit etiopie!!
Kijk die vellen eens hangen!!! Gauw je normale kleren aan jij!!!
 
Doe eerst maar eens mee aan big-diet en dan zien we wel verder ok...?
 
trouwesn Steve, je fotos moet je ergens anders plaatsen. zie ze daar wel en anders moet je aan Admin een pm sturen met de vraag of hij deze topic wil verplaatse

maar blijf t zeggen, je lijkt verdomde veel op jason Cutler, je vertoont iig enige gelijkenis
 
Nu je het zegt... alleen moet je je rug en je benen niet zo verwaarlozen, die lopen erg achter met de rest. Verder goeie progressie voor 5 maanden trainen, alleen met een goed eetschema had je er veel meer kg uit kunnen halen.
 
Originally posted by dandyman
trouwesn Steve, je fotos moet je ergens anders plaatsen. zie ze daar wel en anders moet je aan Admin een pm sturen met de vraag of hij deze topic wil verplaatse

maar blijf t zeggen, je lijkt verdomde veel op jason Cutler, je vertoont iig enige gelijkenis

Dat hoor ik wel vaker, maar dat zeg je alleen om te slijmen :D
 
pffffffff Jay Cutler wannabe:p

Laat een keer je echte foto zien dan, ik ben benieuwd.

Jay Cutler is eigenlijk niet eens mooi. vergeleken met die ene kerel op die foto is ie ook nog een midget:p
 
mensen,

ik heb hier een belangrijke mededeling, dit zijn fake foto's!
dit is Jay Cutler en geen Big steve:D

Nu hang je jongen!

wanneer word ook jij gebanned?:D :p
 
Bewijs het maar professor Fer :D
 
Back
Naar boven