AndroidHealthClinic

Na het cutten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tl21

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2006
Berichten
1.228
Waardering
18
Lengte
1m92
Massa
52kg
Ik ben nog 2 weken bezig met cutten en 3 a 4 weken later ga ik weer beginnen met de bulk-periode. Ik heb wel eens gelezen over een rebound effect na het cutten. Het kwam neer op het feit dat je lichaam dan een spons is betreft opname van voeding. Helaas kwam ik geen topic tegen over de periode tussen het cutten en bulken.


KH gaat in iedergeval omhoog proteïne blijft hetzelfde.

Wat ik me nu afvroeg is het volgende:
Wat kan je in die tussenfase het beste tot je nemen kwa supplementen/voeding?

Extra Omega? Amino's? Vitaminen&mineralen?
Of gewoon vol gas eten en je kop houden?

Karma uiteraard voor tips!
 
ik zou (afhankelijk van hoe diep je gecut hebt) gewoon weer opbouwen.

stel je onderhoud is 3000, en je k*t op 1500, zou ik met 100kcal per dag opbouwen (gemidd), en 1-2 weken op onderhoud blijven hangen. daarna weer verhogen.

extra supps lijken me niet nodig.
 
Goede (langzame) koolhydraten, vooral smorgens mag je nu wel flink wat meer nemen. Bijvoorbeeld 100gram brinta of havermout (of je doet net als ik van beide 50gram).
Verder de eerste weken rustig de KH inname verhogen, met bijvoorbeeld 50gram per week.

Wat betrefd supps zou ik niet teveel uitgeven, bulken zo cheap mogelijk houden.
 
Goede (langzame) koolhydraten, vooral smorgens mag je nu wel flink wat meer nemen. Bijvoorbeeld 100gram brinta of havermout (of je doet net als ik van beide 50gram).
Verder de eerste weken rustig de KH inname verhogen, met bijvoorbeeld 50gram per week.

Wat betrefd supps zou ik niet teveel uitgeven, bulken zo cheap mogelijk houden.

supps alleen de basis zoals Whey en omega vetzuren. Zo nu en dan eens creatine. Maar misschien was er een bepaalde vitaminen wat een aanrader zou zikjn in die fase.
 
Back
Naar boven