MuscleMeat

na het kuuren nolvadex maar hoelang??

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

1ellejellenS

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 jul 2008
Berichten
32
Waardering
0
hallo, mensen
ik heb een vraagie ik gebruik nu d-boll
anapolon 50mg/d en
proviron 25mg/d
wanneer moet ik beginnen met nolvadex en hoelang??
gr snellejelle:eek:;)
 
Laatst bewerkt:
Jezus wat een combo!Gebruik eens de zoekfunctie.Zijn megaveel topics over te vinden.
Ten eerste:Je bent al begonnen met je kuur en gaat nu vragen stellen over je nakuur,vind je dat niet een beetje te laat???
Ten tweede:Dbol wordt meestal gebruikt als kickstart niet als werkelijke kuur en zeker geen 6O dagen.
Ik raad je aan nog veel in te lezen voor je nog een nutteleoze topicstart want volgens mij gaat je topic vlug gesloten worden.
Good Luck!
 
ik heb alles al lichen heb me al geinformeerd maar deze jongen heeft me gezecht dat ik 1 pil per dag moet nemen en wil dit even chekken;)
 
Je bent al bezig en je weet niet wanneer je moet beginnen. En ook niet de hoeveelheid.
Jezus en die combo.
Neway doe maar wat :google: en zal je je antwoord vinden.
In de stickies zijn ook heleboel infomatie wanneer je moet beginnen met nakuren. Kijk maar, genoeg info hierzo...
 
Hoe lang train je eigelijk al? Zend even je stats en voedingsschema door.Ben wel benieuwd.
 
vraag ik of ik op google moet kijken of gwoon een andwoord;)
 
Snellejelle wil snel antwoord je weet toch. Typisch iemand die even snel breed wil worden voor de zomer en troep slikt waar hij zelf niets over weet. In de stickies hier op het forum staat alle info die je moet hebben, succes met lezen.
 
nolvadex gebruiken net zolang je weer een odol krijgt...isse siempel
 
Jelle met die attitude kom je er zeker al niet..

Op dit forum staat genoeg info, begin alvast met de sticky's te lezen ivm nakuren, en ook wat jij nu "neemt".. info zat!
 
tjeesus we hebben weer een winnaar
 
sluiten maar!!! weet genoeg;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven