XXL Nutrition

Na het trainen niet lekker voelen (duizelig)

Bezoekers in dit topic

robins01

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2009
Berichten
80
Waardering
18
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Hi,

Ik heb de laatste weken last van duizeligheid na het trainen. Ongeveer 30 minuten na dat ik de sportschool uit loop begint het. En na een uur trekt het weer weg.
Het lijkt een beetje op hyperventileren.. Voel me in het geheel gewoon niet lekker. Soms ook wel het gevoel dat ik flauw ga vallen.

Na de training neem ik gelijk mijn shake (eggwhites, dextrose, banaan en oats).
Verder drink ik voldoende water (ongv 4 liter per dag) en eet ik rond de 4000kcal.

Zou het wellicht komen door te veel suiker in de shake na het trainen?
Iemand een idee :) ?

Thx
 
Lijkt me sterk dat je door die suikers in de shake het gevoel gaat krijgen van flauw te vallen.

Maar zou het verder ook niet weten.

En met 4000 kcal lijkt het me ook niet aan te weinig eten te liggen.
 
probeer eens wat mineralen te nemen voor de training en een zoutrijke maaltijd
 
thx, ik ga eens proberen
 
Probeer eens zonder die shake als je het niet hebt weet je de oorzaak
 
Zit er verder niets anders in je shake dan de dingen die je opnoemt?

Ik werd namelijk misselijk van te hoge dosis beta alanine. Binnen de 30 minuten stond ik dan te kotsen.
 
Zit er verder niets anders in je shake dan de dingen die je opnoemt?

Ik werd namelijk misselijk van te hoge dosis beta alanine. Binnen de 30 minuten stond ik dan te kotsen.
Denk gwn dat de shake te zwaar is post workout met de oats zeker als hij hem snel binnenkapt
 
Eet je ook iets voor je training?
 
Zit er verder niets anders in je shake dan de dingen die je opnoemt?

Ik werd namelijk misselijk van te hoge dosis beta alanine. Binnen de 30 minuten stond ik dan te kotsen.

Ik bedenk mij net dat er 10gr creatine in zit.. Ik ga het vanavond proberen met plain eggwhites en dextrose.


Eet je ook iets voor je training?

Ja, een volledige maaltijd (80gr carbs, 40gr eiwit) ongeveer een uur voor de training.
 
Back
Naar boven