MuscleMeat

Na kuur na lange tijd gebruik test op lage dosis

Bezoekers in dit topic

reemond

Novice
Lid geworden
14 mrt 2022
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Na gebruik van Test E voor 8 maanden 1 ml in de week ga ik m’n nakuur starten om alles weer keer op gang te brengen. Hcg laatste 4weken 5000ui per week gepakt verdeeld over 3 injecties per week. Start met clomid nu 150 mg 3 dagen dan naar 100mg voor 3 dagen en dan 50mg nog 2 weken, nolva 30mg gedurende 3 weken.
 
Goede resultaten behaald met je kuur?
 
Na gebruik van Test E voor 8 maanden 1 ml in de week ga ik m’n nakuur starten om alles weer keer op gang te brengen. Hcg laatste 4weken 5000ui per week gepakt verdeeld over 3 injecties per week. Start met clomid nu 150 mg 3 dagen dan naar 100mg voor 3 dagen en dan 50mg nog 2 weken, nolva 30mg gedurende 3 weken.
Op deze dosis test, zou ik je nakuur maar flink verlagen. zou eerder langer HCG nemen. doe na 6 weken een bloedtest. weet niet hoe je bij deze dosis komt die jij opnoemt.
 
Heb die op advies van een ervaren vriend aangeschaft.. hij zei dat ik het een flinke boost moest geven om alles weer op gang te krijgen na zo’n lange tijd, hij is normaal wel thuis in die dingen. Maar jij denkt dat hcg alleen al voldoende zou zijn
 
Heb die op advies van een ervaren vriend aangeschaft.. hij zei dat ik het een flinke boost moest geven om alles weer op gang te krijgen na zo’n lange tijd, hij is normaal wel thuis in die dingen. Maar jij denkt dat hcg alleen al voldoende zou zijn
250mg is voor velen een cruise dosis, het is niet dat je met hogere dosis echt aan het kuren bent, of Cruise/Blast periode met meerdere componenten. Daarom kun je beter na week of 6 bloed checken om te kijken hoe je erbij staat op hoge dosis Clomid en Nolva. Dat is mijn kijk er op. Waarom deze keuze tot lange kuur en of gaan, buiten beschouwing te laten
 
Dus jou advies is hcg only en dan bloed checken na 6 weken? Of lagere dosis clomid en nolva en bloed checken?
 
Goede resultaten behaald met je kuur?
Ja je behaalt natuurlijk niet de resultaten die je met een zware kuur haalt maar geen last van bijwerkingen en voel me er fijn en fit bij, wel kilo of 3 erbij aan droge massa erbij en trainen gaat dan ook lekker.. daarom heb ik gekozen om langere tijd lagere dosis te pakken. Als ik weer ga kuren kies ik liever voor zoiets dan hoge dosis en bijwerkingen, uiteindelijk denk ik zelfde resultaat 🤷🏻‍♂️
 
Dus jou advies is hcg only en dan bloed checken na 6 weken? Of lagere dosis clomid en nolva en bloed checken?
langer HCG(kan wel na die boost op 1750/2000iu e5d nu), met 50mg Clomid of 20mg Nolva. je bent nu 4 weken off ?
 
Ben nu 2 weken off, heb in laatste 2 weken hcg gepakt en wil nu gaan beginnen met clomid en nolva
 
En verder met hcg
 
Op deze dosis test, zou ik je nakuur maar flink verlagen. zou eerder langer HCG nemen. doe na 6 weken een bloedtest. weet niet hoe je bij deze dosis komt die jij opnoemt.
Hoeveelheid test heeft niks te maken met zijn nakuur.
Gegeven is wel dat zijn nakuur hoog is.

Als je met hcg bezig bent dan heeft het geen zin om nolva of clomid te gebruiken.
Je bent dan nog steeds shut down.

Ik zou gewoon even hcg blasten en een paar dagen na je laatste hcg prik beginnen met 50mg clomid.
 
Back
Naar boven