XXL Nutrition

Na Operatie ( ziekte )

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
11 mei 2022
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
59kg
Vetpercentage
5%
Dag allemaal,

ik ben altijd een anti geweest nu heeft het noodlot vorig jaar toegeslagen en heb ik bot kanker gehad onderaan mijn kaakbeen met nabehandeling enz enz.
ben enorm veel massa en spierkracht kwijt van 82kg 9% naar 54kg gegaan en nog geen 3kg kunnen front raisen of shoulder pressen.

en dit freet enorm in op mijn "ego"? of ja hoe moet ik het zeggen het voelt alsof ik heel mijn trainingsjaren terug opnieuw van 0 moet starten en daar word ik echt helemaal gek van, ook boksen op een zak gaat momenteel moeizaam aangezien mijn polsen/handen enz zwak zijn.
ben terug aan het sporten enz voedings patroon is nog steeds het zelfde 3200kcal / dag is een over consumptie van ongeveer 300-500kcal/dag
ik heb al eens bij mijn arts geadviseerd en hij zei me dat bv dianabol voor een piek te generen wel een optie zou kunnen zijn voor een groeispurt.
als volledige leek ivm steroiden zou ik graag van jullie even wat reactie hebben, ervaringen, bijwerkingen, enz
ik zou dan volgend schema handhaven

5 weken D-bol 40mg/dag
2 weken Nolva 20mg/dag

arts melde dat ik hier toch dan een 5-10kg op het einde van de kuur zou mee winnen.

Groeten!
 
Damn, da's best wat dat je overwonnen hebt. Ik zou gewoon rustig aan terug opbouwen. Het heeft geen zin meteen te kuren als je ligamenten nog te zwak zijn naar mijn mening.
 
Weet ook niet zeker of een oral, die je lever vrij flink belast, zo'n strak plan is als je lichaam herstellende is van kanker behandelingen. Zaken zoals chemo lijken me echt desastreus voor je lever.

Side note; dit is verre van mijn vakgebied maar meer de eerste gedachte die in mij opkomt.

Wel fijn dat je herstellende bent en aan de beterende hand. Hopelijk blijft die nare kutziekte de rest van je leven weg!
 
Ik heb geen ervaring met ziektes en steroiden.

Maar dit verhaal klinkt alsof het meer slecht als goed gaat doen.

Waarom niet eerst wat opbouwen, op eigen kracht?
 
Krijg je het van je arts?
Die indruk wek je nu niet, dan zou ik sowieso een second opinion willen.
 
Lekker anti blijven en natuurlijk herstellen. nooit zoiets van een arts gehoord
 
Lijkt mij dat als een arts dit adviseert hij ook zou moeten weten waar je de info en begeleiding kan krijgen. Lijkt me namelijk niet logisch als hij op zichzelf (ongevraagd) illegale middelen adviseert.

Al snap ik je wanhoop wel....
 
22
 
Laatst bewerkt:
Heb zware rugoperatie gehad S1 , L5 en L4 vastgezet , herstel na operatie was ramp , dacht dat ik nooit meer ging goed komen.
Was ervoor fanatiek sporter , 35 jaar geregeld gym bezoek , thai boxwedstrijden , fietsen , spinning , windsurfen op zee met hard weer enz. stond altijd op 10 a 12 % vet nu 62 jaar
Heb 1,5 jaar na operatie kuurtje gedaan met primo en boldenone ( wou niets agresief gebruiken en iets met meest blijvend effect ) , heeft me geweldig geholpen , heb dit met chirurg en huisarts besproken , antwoorden allebei goed dat je dit doet maar niet overdrijven , ze keurden het niet helemaal af .
Was kleine hoeveelheid op lange termijn
Volgens mij dient dit toch voor zulks?
Ben er wel veel beter mee geworden .
Voor meer info graag pm aub , weet niet wat hier allemaal kan/mag gepost worden .
Na dit topic

https://forum.bodybuilding.nl/topics/gebruik-omnitrope-3-36-mg-hoeveelheden.417440/

geloof ik daar maar weinig van.
 
Sowieso 62 jaar en er weinig van begrepen. Hij had zelf ook naturel kunnen herstellen door meer tijd te nemen.
Zeker als je als jong mens een fatsoenlijk fysiek hebt opgebouwd. Dit herstellen gaat sneller dan bij mensen die niet hebben gesport.
Maar wat is1 jaar opbouwen of 2 jaar, wij doen toch niet anders.
Geef jezelf de tijd.
 
Sowieso 62 jaar en er weinig van begrepen. Hij had zelf ook naturel kunnen herstellen door meer tijd te nemen.
Zeker als je als jong mens een fatsoenlijk fysiek hebt opgebouwd. Dit herstellen gaat sneller dan bij mensen die niet hebben gesport.
Maar wat is1 jaar opbouwen of 2 jaar, wij doen toch niet anders.
Geef jezelf de tijd.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven