AndroidHealthClinic

Na Winnie only kuur, 2de kuur test e en tren e

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
26 sep 2020
Berichten
22
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,

ik had een vraagje. Als je na een winnie only kuur Van 50 mg per dag voor 8 weken Meteen overgaat op een kuur van test e 250 mg en Tren e 200 mg, duurt het dan alsnog 2 tot 4 weken voordat je het opmerkt? Het is nu me eerste week op test en tren en ik zie wel wat verschil, Ik hou minder vocht vast ik oog droger. Maar had niet hetzelfde gevoel wat ik voelde op winnie aan het einde van me kuur, zoals een zieke pomp, kort lontje en super hoog libido. Of moet ik nog effe geduld hebben? Zet morgen de tweede spuit.
 
3 weken minstens, 4de week is meestal knalle
 
Sowieso een troll.
 
hier ga ik even voor zitten..
 
Out
 
kort lontje van winnie only en nu aan de tren e ?
 
kort lontje van winnie only en nu aan de tren e ?

ja, off roids gewoon mezelf accepteer ik al niet veel van andere. Maar op winnie was het next level. Heb sinds begin van dit jaar ook een leidinggevende functie op het werk gekregen, collega’s hebben het zwaar gehad de afgelopen weken haha. En me vriendin begint me ook al te haten nu. Fuck it man boeit me echt geen flikker. Im hooked! Ben van plan om nog vele kuurtjes te pakken, ben me momenteel nog aan het verdiepen erin.
 
Verstandig.
 
ja, off roids gewoon mezelf accepteer ik al niet veel van andere. Maar op winnie was het next level. Heb sinds begin van dit jaar ook een leidinggevende functie op het werk gekregen, collega’s hebben het zwaar gehad de afgelopen weken haha. En me vriendin begint me ook al te haten nu. Fuck it man boeit me echt geen flikker. Im hooked! Ben van plan om nog vele kuurtjes te pakken, ben me momenteel nog aan het verdiepen erin.
Dus je bent eigenlijk gewoon een irritant ventje?
 
Ik probeer me in te houden op het forum, ik ga hier niet gebanned worden om een paar levensloze figuren.
 
  • Haha
Waarderingen: ACE
Ik probeer me in te houden op het forum, ik ga hier niet gebanned worden om een paar levensloze figuren.
Je klinkt hier zelf zelf als het levensloos figuur...en dat van een beetje winstrol
Zielig dit, succes met je vriendin en collega’s
 
De term levensloze figuren is gevallen en ze happen allemaal hahaha Fucking grappig joh 😂😂
 
Dit kan haast niet echt zien, dit moet een troll zijn gewoon😂😂
 
Dit kan haast niet echt zien, dit moet een troll zijn gewoon😂😂

Het grappige is dat dacht ik ook, ik geef het toe ik ben een troll samen met de moeder van droeftoeter
 
Gast 8weken winny en dan daarna gelijk doorpompen met test en tren , had je eerst ff wat meer ingelezen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven