Fitness Seller

Na zes weken Unleash tijd voor een andere pre-booster

Bezoekers in dit topic

YCU2

Novice
Lid geworden
26 feb 2011
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
9%
De afgelopen vijf weken heb ik Unleash gebruikt als pre-workout booster. Bevalt erg goed. Naast Unleash neem ik 5 gr. creatine.

Over een week stop ik weer even met de creatine. Nu lijkt het me goed om dan ook een andere work-out booster te pakken omdat Unleash, naast dat het crea bevat ook minder begint te werken.

Als ik met de crea stop zal ik zoals gebruikelijk wat kracht verliezen dus vind het wel lekker om een booster te blijven pakken.

Hebben jullie tips voor andere Pre-workout boosters? (bij voorkeur even zonder ceatine)

Dank!
 
Iedereen reageert anders op een PWO, ga op zoek naar wat samples bij de boardsponsors. Zijn er genoeg om eerst te proberen en je zult jou favoriete dan ook snel vinden.
 
waarom stoppen met crea?
 
meeste boosters zit ook crea in, maar je hoeft helemaal niet te stoppen met crea.
 
Ik heb tot nu toe altijd 6 weken op 2 weken af gedaan, wbt crea.. Vermindert de effectiviteit niet als je continue blijft nemen??
 
crack is de beste denk ik :)
 
Ik heb tot nu toe altijd 6 weken op 2 weken af gedaan, wbt crea.. Vermindert de effectiviteit niet als je continue blijft nemen??
Neen.
 
Mesomorph zeker topper, voor mij geen andere meer al bezig met 2e potje, blijft knallen! Wel prijzig.
 
Het beste kan je inderdaad pre workout boosters afwisselen. Hier een overzicht van de boosters die we zelf het beste vinden!
 
Ik kan je van harte onze Pre-Workout Power aanbevelen. Qua ingredienten de beste pre-workout die er is momenteel. In de praktijk zijn heel veel mensen hier op DBB er ook enorm tevreden over. Een echte aanrader dus:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Noxypro zeker de beste vooruitgang vanaf de eerste dag extreem goedkoop 25 euro 45 doseringen dus ongeveer 10 weken doe je ermee (ligt eraan hoevaak je sport natuurlijk)
en je drinkt hem zo weg want het is gewoon lekker
 
Wisselen van preworkout booster heeft niet heel veel zin. Je hebt het erover dat Unleash minder gaat werken. Hiermee doel je waarschijnlijk op het oppepende gevoel dat het geeft (de andere effecten merk je namelijk niet zomaar en kleine afname in werking kun je zeker niet opmerken). Dat is normaal bij 'stimulants', een gewone reactie van je lichaam om in evenwicht te raken. Veel gebruik van stimulants, je lichaam voelt dat je te vaak opgewekt bent, en past zich aan om dit te verminderen in de toekomst.

Aangezien alle stimulants om min of meer dezelfde manier werken, heeft een andere zoeken weinig zin. Alleen de som van de stimulerende effecten van de ingredienten van de nieuwe booster hoger is dan van Unleash, zul je het merken. Maar dat ligt niet aan de ingredienten/product, maar aan de dosis. Meer unleash zou hetzelfde doen. En ook daaraan ga je weer langzaam werken.

Je zult altijd periodes moeten hebben waarbij je geen stimulants neemt om weer gevoeliger te worden voor het efffect. Alternatief is dat je ze relatief weing gebruikt, bijvoorbeeld 1-2x per week een milde dosis. Dan zul je dat blijven voelen, maar je zal door de gym stuiteren.

Tijdens je 'afkick' periode ;) kun je wel bijvoorbeeld een ander product gebruiken wat geen stimulants gebruikt. Deze kan dan de terugval in prestaties opvangen die je kunt meemaken als je net van je stimulants afstapt. Ook de terugval in motivatie, want je zult dus niet opgepept zijn, maar als je iets nieuws probeerd is trainen altijd leuk!
 
Gewoon 4 kopjes lekker sterke espresso, al die pre workout dingen helpen (bij mij althans) toch niet.
 
Ik knalde het hardst op NoxiPro. Awesome!
 
Maximize v2
 
Back
Naar boven