Fitness Seller

Naalden en Spuiten

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had wat duidelijker moeten zijn in mijn post de reden waarom ik de naalden en spuiten liever ver uit het dorp gooi is omdat ik het niet echt normaal en verantwoord vind om het maar gewoon bij het vuil te gooien je kan daar hier voor echt in de problemen komen. Ik ga het vanaf nu gewoon naar de apotheek brengen want dat kan dus ook zie ik
 
Ik had wat duidelijker moeten zijn in mijn post de reden waarom ik de naalden en spuiten liever ver uit het dorp gooi is omdat ik het niet echt normaal en verantwoord vind om het maar gewoon bij het vuil te gooien je kan daar hier voor echt in de problemen komen. Ik ga het vanaf nu gewoon naar de apotheek brengen want dat kan dus ook zie ik
Goed bezig knul!
 
Ik had wat duidelijker moeten zijn in mijn post de reden waarom ik de naalden en spuiten liever ver uit het dorp gooi is omdat ik het niet echt normaal en verantwoord vind om het maar gewoon bij het vuil te gooien je kan daar hier voor echt in de problemen komen. Ik ga het vanaf nu gewoon naar de apotheek brengen want dat kan dus ook zie ik
in wat voor container gooide je het ver buiten het dorp dan? je zegt het niet normaal en verantwoord te vinden; mee eens. vervolgens lijkt het je alleen te gaan over de problemen die je ermee kunt krijgen
 
in wat voor container gooide je het ver buiten het dorp dan? je zegt het niet normaal en verantwoord te vinden; mee eens. vervolgens lijkt het je alleen te gaan over de problemen die je ermee kunt krijgen

Er zijn geen containers voor naalden en spuiten, hier althans..
 
Ik gooi ze allemaal met caps erop in gebruikte whey potten, dan gewoon bij het afval.
Beste zou zijn om een echte naalden container te gebruiken maar dit werkt prima
 
je vindt het niet normaal en verantwoord dus doe je ergens anders precies hetzelfde :roflol:

Ik deed dit omdat ik niet wist of er een betere manier was zoals bij de apotheek en of dat gratis was maar uit deze post weet ik dat dit wel het geval is dus
 
Als mensen ze bij het afval gooien, graag bij restafval, liefst in een plastic verpakking zoals een melk kan. Dan komt het zonder menselijke handelingen in de verbrandingsoven.

Gooi ze alsjeblieft niet in de glasbak. Ik werk zelf in de glasindustrie en kom regelmatig naalden tegen in de flessen, risico op contact tussen mensen en jouw naalden is behoorlijk hoog bij het recyclen van het holglas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven