Fitness Seller

Naalden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IxXxI

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2009
Berichten
352
Waardering
3
Lengte
1m92
Waar wil je zetten?
Bil is 0.8x40 (groen)
 
Je hebt 1 naald nodig om de vloeistof in je spuit te krijgen, en 1 naald om te injecteren. Bil idd 0,8x40.
 
Ligt n btje welk merk/soort olie je op moet trekken maar bij n wat dikkere olie is 1.2x40 makkelijker met optrekken...
Bil idd 0.8x40
 
Ik haal altijd groen kant en klaar met spuit en trek hiermee op en zet met zwart 0.7 en haal insuline spuiten voor mijn HCG en dan de allerdunste. Zetten met groen keer of 10 gedaan maar zwart is echt net wat fijner vind ik persoonlijk.
 
Maakt t ook nog iets uit welke spuiten je pakt hoeveel ml en passen elke naalden wel op de spuit verschilt dat nog?
 
Maakt t ook nog iets uit welke spuiten je pakt hoeveel ml en passen elke naalden wel op de spuit verschilt dat nog?

Best spuiten van 5ml nemen of de kleinere van 2ml(2,5ml) naalden passen overal op...
 
de dikkere naald om op te trekken, en de dunnere om in je reet mee te duwen.
voor billen kan je 0,7x40 nemen om te zetten. optrekken uiteraard dikkere naald zodat ALS er een stukje rubber in je vial terecht komt deze niet word meegetrokken door je dunnere naald.
dat wil je namelijk niet meemaken :D
 
hm ja zou zowieso 5 ml spuiten halen , die van 2,5 zijn al snel te klein met een beetje een degelijke kuur.
voor optrekken zou ik zoals hierboven al aangegeven die groene gebruiken = 08x40
stel je wilt in je been zetten zou ik 06x32 gebruiken (Zwart) tenzij je huge legs hebt he
 
Back
Naar boven