MuscleMeat

Naar 100kg bench & beyond

Bezoekers in dit topic

Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Waar twijfel je aan?
Ik twijfel altijd, het luuc-syndroom zeg maar :D

Maar dit schema heeft wel alles wat ik wil momenteel. Een bench dag, een pull dag (omdat ik vind dat ik een pull dag nodig heb als ik een bench dag heb, ying-yang en zo), een beendag en een UB dag (omdat ik alles één keer per week trainen toch wat weinig vind)

ik vind een zwembad wel lekker, vorige week nog wezen zwemmen met mn vader een uurtje, lekker baantjes trekken met squat spierpijn ;)
Ja, ik ging gisteren zwemmen niet lang na men training. Er was nog geen spierpijn, maar ik voelde het wel in men spieren:p
 
DB rows:
5x28 PR
5x28
5x28
5x28
5x28
5x28
5x28
5x28
5x28

pron. pullup:
3xBW
4xBW
4xBW
3xBW
3xBW

BB shrugs:
5x70
5x70
5x70

curls

comments:
-beetje weinig energie vandaag, iets te laat opgestaan en niet genoeg gegeten. Twas ook best laat. Maar ging toch best goed.
 
Die rows zijn wel nice heur:)

Mis jij luuc ook zo btw:p?
 
Ja, zijn log op het tram forza forum is niet zo leuk als zijn logs hier:o

Nee idd. Hij traint sowieso nu amper aangezien hij problemen met z'n rug heeft:(

Ooit gaat het me lukken hem weer terug te krijgen op DBB!
 
Misschien kunnen we hem lokken met één of ander brutal hoog volume, hoge intensiteit en hoge frequentie trainingsmethode die hier op het board staat.
 
Misschien kunnen we hem lokken met één of ander brutal hoog volume, hoge intensiteit en hoge frequentie trainingsmethode die hier op het board staat.

Nah dat werkt niet meer. Hij is heden ten dage helemaal in to spijkers buigen. Hij vertelde gisteren dat hij weer een paar kilo spijkers gehaald had. Dat moeten we gebruiken als lokaas!
 
Nah dat werkt niet meer. Hij is heden ten dage helemaal in to spijkers buigen. Hij vertelde gisteren dat hij weer een paar kilo spijkers gehaald had. Dat moeten we gebruiken als lokaas!
Goed plan :thumbs:

Ik heb er even een grafische voorstelling van gemaakt:
33kq737.jpg
 
Haha! Je zou kunstenaar moeten worden, Flying Fox! Want creatief ben je zeker!
 
Bench press:
4x50
4x50
4x50
4x50
4x50
4x50

CG bench press:
4x44 pr
5x46 pr
3x48 pr
3x48
3x48
4x48 pr

Pause bench:
4x44 pr
3x44
3x44
3x44
3x44
3x44

Lateral raises: (strict)
8x8
7x8
6x8

Incline tate press:
10x8
5x10
5x10

Serratus crunch:
10x10
10x10
10x10

1 arm external rotation:
12x4
15x4
15x4
15x4

Comments:
-was de 2de keer dat ik CGBP deed met die gripwijdte, dus veel PR's. Wel vreemd dat het gewicht zo dicht bij de gewone bench ligt. Misschien kan ik gewoon meer aan op de bench en zit het tussen de oren.
-serratus crunch is een leuke oefening
-volume ging al wat beter dan vorige keer
 
hoezo 50kg bench? ga je opbouwen ofzo?
 
hoezo 50kg bench? ga je opbouwen ofzo?
Nee ik ben zwak :roflol:

Maar best wel vreemd, zoals ik al zei, met mijn close grip geraakte ik best makkelijk aan die 48kg, en dat was vlak na die 6 sets bench. Ik snap zelf niet goed waarom het niet lukte :scratch:
 
btw aardig volume op die rows, 9 sets ofzo? waarom zoveel?
 
Wat is je progresie met dit schema.?
 
Back
Naar boven