Fitness Seller

Naar 100kg bench & beyond

Bezoekers in dit topic

Zozo, vandaag even OH pressen. Ik begin braaf met 10kg om op te warmen, vlam tegen mijn kin:(
Ik denk dat ik weer een afspraak bij de tandarts zal moeten maken:(
 
Whaha jij ook al aan de trainingsongelukjes

ik 2 in 2 dagen :D
 
Dit is echt niet meer leuk. Dat mijn kin pijn doet kan geen kwaad, maar het is veel lastiger om te eten als je tanden ook nog eens pijn doen.
 
ai, heb dit ook eens voorgehad toen ik jerks deed :p. Gelukkig had ik alleen een bult op mn kin en enkele dagen pijn in mn kaak.
 
Dat heb ik ook ooit gehad.

Wat ik allemaal nicht hem mitgemakt, jerks tegen mijn kin aan, kegs die op mijn kopf landen, heftige krampfen in mijn hamstrings bij GHR.
 
ik kan me goed finden bij was robbert zegt.

was ich niet heb meegemacht, bankjes die ins storten, synthol das nicht gut werkt, schpotters die das gewicht omhoog curlen mussen.
 
ik kan me goed finden bij was robbert zegt.

was ich niet heb meegemacht, bankjes die ins storten, synthol das nicht gut werkt, schpotters die das gewicht omhoog curlen mussen.

LOL +1 als ik 't had :]
 
LOL +1 als ik 't had :]
Wat? ballen? Tja... niks aan te doen.

@FF: klote man, heb 1 keer met push press 60kg tegen m'n kin gehad, niks aan over gehouden. Ik hoop dat het niet al te erg is bij jou, sterkte.
 
Het zal wel niet al te erg zijn, het is maar één tand die volgens mij een beetje loszit. Zo snel mogelijk bij de tandarts geraken.
 
Het zal wel niet al te erg zijn, het is maar één tand die volgens mij een beetje loszit. Zo snel mogelijk bij de tandarts geraken.

Is mij ook al een keer overkomen flying fox! Kijk maar uit als de zenuwen zijn overgebroken kan hij wel eens gaan rotten.
 
Zozo, vandaag even OH pressen. Ik begin braaf met 10kg om op te warmen, vlam tegen mijn kin:(
Ik denk dat ik weer een afspraak bij de tandarts zal moeten maken:(

voortaan niet meer opwarmen dus, komen alleen maar blessures van!
 
Ik raak gekwetst en iedereen begint weer in men log te posten. Ramptoeristen :p

Maar ik ben blij met de steun, en blij om te horen dat ik niet de enige ben die dom genoeg is een barbell tegen zijn kin te gooien.
 
Ben je daarom gestopt met trainen?
 
Heb je je training nog verder gezet na die MP tegen je kin?
 
Jup

De tandsarts heeft nog een gaatje gevonden trouwens, straks om 19.15 ga ik er heen.




(een gaatje in zijn agenda)
 
Laatst bewerkt:
Zo, niks ernstig te zien momenteel. Waarschijnlijk zal het zelf genezen. Goed tanden poetsen en flossen en binnen dagen nog eens terug gaan om te controleren dat mijn zenuw niet afsterft.


Int vervolg gebruik ik zoiets bij het pressen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Onder het motto "een ongeluk komt nooit alleen" ben ik vandaag met mijn brommer tegen een auto gevlamd.
Ik kom net terug van het ziekenhuis. Niks ernstig, alleen pijn aan de knieen en de ellenbogen.
 
Onder het motto "een ongeluk komt nooit alleen" ben ik vandaag met mijn brommer tegen een auto gevlamd.
Ik kom net terug van het ziekenhuis. Niks ernstig, alleen pijn aan de knieen en de ellenbogen.

Goed bezig Fox! :roflol:
 
Back
Naar boven