MarkGripStrength
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.038
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Topic Starter Topic Starter
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training Dagelijks |
Expand Your Hand Bands |
Captains of Crush |
Fat Gripz Extreme Pullups, Wide Grip Pullups, Ring Chinups |
1 Arm Hang |
Neem het nou maar van mij aan dat ik de waarheid spreek hier over ik heb 2 antipsychotica en een stemmingstablizator.Hoeveel waarde heeft dit als je net verkondigt een eetbui gehad te hebben? Dat is toch een perfect teken dat jouw aanpak niet werkt? Als dat wel het geval is zal je normale dieet voldoende zijn en zal je neit zomaar naar een 'cheatmeal' grijpen
en toen gebruikte je ook anabolen?Neem het nou maar van mij aan dat ik de waarheid spreek hier over ik heb 2 antipsychotica en een stemmingstablizator.
Het is dit of 30000+ stappen per dag. En daar heb ik dus geen zin in.
De eetbui was 2100-2200 calorieen en ik heb me aan mijn woorden gehouden en die dag ook verder niks gegeten.
Vandaag alleen een paar appels op en yoghurt met bosbessen, aardbeien en haver
Ik was kurkdroog voordat ik al de medicatie had, ik was toen 21 jaar oud. Nu, door de medicatie, heb ik een ontzettend traag metabolisme.
Eigenlijk is alles wat jij zegt dat minder eten dan iemand verbruikt zorgt dat men gewicht verliest.Mijn punt is eigenlijk, als deze aanpak van eten werkt voor mij voor afvallen, dan zou het in principe voor iedereen moeten werken.
Dit is namelijk ook hoe Bruce Lee ongeveer at. Meerdere kleine maaltijden.
Ik vind het geen crashdieet aangezien ik geen kracht kwijt raakEen crashdieet is nooit een goed idee.
Ma bon "tegen de muren spreken" is helaas goed van toepassing bij jou
Sure!Geen calorieen / macros tellen nodig en geen honger gevoel !