XXL Nutrition

Naar de 9% vanaf 14% wat doe ik verkeerd?

Bezoekers in dit topic

Van wie heb je edeze geweldige kennis? :o

Niet dan? Zijn groenten noodzakelijk in ieder dieet?

Volgens mij kun je best een schema opstellen en volgen zonder groenten erin.
 
Je schat zoals velen hier op het forum je onderhoud te hoog in..
 
volgens mij heb je ook een flink rekenfoutje met je rijst. je hebt de voedingswaarden van 100gr rijst genoteerd terwijl je 300gr eet.. dat zou een hoop schelen (a)
 
Niet dan? Zijn groenten noodzakelijk in ieder dieet?

Volgens mij kun je best een schema opstellen en volgen zonder groenten erin.


Groente is je beste vriend, met name in een dieet waarbij je een negative energiebalans aanhoudt.

"....Greens and grains contain similar quantities of fiber, but greens provide more water to make you feel full, fewer calories, a greater array of vitamins and minerals, and they produce a more moderate blood sugar response than grains..."

http://www.lifestylebypoliquin.com/...tituting_Green_Vegetables_for_All_Grains.aspx
 
Niet dan? Zijn groenten noodzakelijk in ieder dieet?

Volgens mij kun je best een schema opstellen en volgen zonder groenten erin.

Groenten zijn een BOM van vitamines/mineralen/vezels/anti-oxidanten etc. Sommige vullen goed en zijn laag in kcal. Dieet of niet, zou nooit mijn groenten schrappen :)
 
En je ook minder fixeren op het cijfertje 9, je zal toch nooit accuraat kunnen meten of je dat vetpercentage hebt.

Ik zou mij ook niet te veel wagen aan cardio. Zeker als man zijnde en tot ~9 is dat niet nodig.

Iedereen weet dat herstel van cardio het herstelproces van spierherstel in de weg kan zitten, en dat geldt net zo goed in een kcal deficit. Misschien nog wel meer..

En bij de volgende cut je misschien beter inlezen met 'The stubborn fat solution' of iets dergelijks.
 
Erg bedankt voor de tips mannen! Ik kan vooruit.

Karma volgt!
 
Probeer je zuivel er eens uit te halen;)
Geen melk en kwark meer en kijk hoe dat reageert
 
Probeer je zuivel er eens uit te halen;)
Geen melk en kwark meer en kijk hoe dat reageert

bsmeter.jpg



Zou ik niet doen. Is zonde van je tijd en zuivel is een zeer goede en goedkope bron van eiwitten.
 
Zuivel een goede bron.. Ja t eiwitje zelf misschien, afgezien van dat eem dikke no go
 
Het enige waar je op moet hameren is dat je genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt, daarnaast moet je gewoon goochelen met je eten.
 
Back
Naar boven