XXL Nutrition

Naar deze nummers luister je beter niet in de auto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

muziek valt best mee bij mij, films zijn stukken erger.. Heb je net bios gedaan met vette bakken die hard gaan rij ik ook stukken sneller. Op één of andere manier denk ik dan ook dat ik die shit kan wat ze in de film doen :roflol:
Gelukkig doe ik dat dan net niet.. Beetje gevoel als je passagier bent en de deur constant wilt opendoen terwijl je aan het rijden bent :p
En je rijd zeker een prius?
 
alle 10 bagger. En het slaat ook echt nergens op

Ja oke ik krijg zin om er een eind aan te maken en met volle snelheid op andere auto's in te rijden bij het aan horen van dit soort katte gejank.

Johnny Cash en Guns N' Roses... Wat versta jij dan onder goede muziek?
 
4 mannen en 4 vrouwen?
strong experiment
 
Ik rijd altijd lekker chill met jimi hendrix, dire straits of stevie ray vaughan op. Zeker lange nachtelijke ritjes worden er veel aangenamer van, hoewel het de verkeersveiligheid misschien niet direct verbeterd :P.
 
Beter beluisteren de mensen die voor me rijden deze shit maar eens dan.
 
Hoe rijd je op maat van de muziek?
 
alle 10 bagger. En het slaat ook echt nergens op

Ja oke ik krijg zin om er een eind aan te maken en met volle snelheid op andere auto's in te rijden bij het aan horen van dit soort katte gejank.

Hoe kun je GnR nou bagger vinden:(
 
The scientist van coldplay ?

brb in on suicide trip
 
4 mannen en 4 vrouwen?
strong experiment

:roflol::roflol:

En heb gelukkig nog geen autoradio, maar de enkele keren dat ik m'n mp3 aanhoud als ik rij en m'n lievelingsmuziek (Lady Gaga, Mariah Carey enz) speelt, zing ik altijd mee en zo, en ben ik zo meteen een heel pak minder aandachtig. Lievelingsmuziek is dus geen goede optie imo.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is The Kids Aren't Alright van The Offspring een gevaarlijk nummer in de auto... Als dat op de radio komt moet ik me soms echt zwaar inhouden (soms ook niet :p)... Is omdat ik altijd direct de link leg met een filmpje dat ik van vroeger ken van Gigi Galli:

http://www.youtube.com/watch?v=rPla28XLh1o
ps check die drift op 3:07 :D
 
DMX - where the hood at, is ook wel 1 voor dat lijstje.. Word er opgefokt van. :o

Led zeppelin - Stairway to heaven is daar ook 1 van voor mij. :P
 
Back
Naar boven