Fitness Seller

Naar welk land/stad zou je gaan wonen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Corleoné

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2004
Berichten
12.629
Waardering
1.117
Lengte
1m77
Massa
84kg
Moestje ooit uit Nederland/belgië moeten, naar welk land of stad zou je dan verhuizen en waarom?

Ikzelfs zou immers binnen x aantal jaar graag in een ander land/stad gaan wonen en dit voor een grote periode (denk 10 tot 20jaar, misschien zelfs heel m'n leven). Plaatsen die mij aantrekken zijn New York, Zweden (Stockholm of in de buurt ervan), of Finland

Warmere buurten zie ik minder zitten behalve Italië dan.
 
Naar een WARM land waar ze Engels spreken en niet Amerika... Jammer genoeg weinig keus, weet niet precies waar.
 
Ik zou pendelen tussen Thailand - Ibiza en Zweden
 
Thailand , Laos , Maleisië ... Die kanten .
In Londen zou ik me ook thuis kunnen voelen . Maar wel maar voor heel even .
 
Ik wil naar cali. La of san fransisco ofzo.
 
Marokko.

Dan laat ik mijn baard groeien, bekeer me tot de islam en neuk geiten.
 
Amerika,London,Aruba,Curacao,Japan of Geneve
 
haiti denk ik.
 
Ik zou met veel tegenzin willen worden geexporteerd naar Curarcao.
 
Ik zou zo naar Aruba willen gaan. Maar het vrouwtje wil niet. Terwijl zij toch een moeder uit Aruba heeft. Klimaat lijkt me zalig. Misschien in de toekomst.
 
Aruba indd, of een ander land waar veel te feesten/nken/eten/zuipen valt, en waar de dingen lekker goedkoop zijn.
 
Ik houd erg van Berlijn wat ik een heerlijke stad vindt,maar een appartementje in New York is ook niet verkeerd.
 
of LA

binnen europa: hmmm....italie ofzo?
 
benidorm zoals elke godvrezende belg!
 
corfu..zit alles mee en kan ik buiten het zomer seizoen ook aant werk daar dan word dit wss ook gerealiseerd binnen 2 jaar!
 
Als ik nog moet werken naar Australia. Ben ik al binnen dan naar Azie: Thailand of Cambodia.
 
Back
Naar boven