MuscleMeat

naar welke muziek luister je terwijl je traint?

Bezoekers in dit topic

ZZ5

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
6
Waardering
0
nieuw lid en ga woensdag beginnen trainen

ben op zoek naar liedjes die ideaal zijn om te trainen
heb altijd al muziek nodig gehad om hard te kunnen sporten maar de oude liedjes

ben ik zo beu dat ze me eerder irriteren dan motiveren

daarom alle genres die jij leuk vind bij het trainen zijn welkom
 
Angerfist,
Metallica,
Hardstyle,
Staind (kan over paar dagen wel een cd van hen voor je uploaden, als ik het nu doe zit ik op smallband)
 
zou prachtig zijn

veel van de geuploade zaken in andere posts zijn al xpired

thx
 
ik tape altijd one night stands en geluidspoor daarvan zet ik op bandjes en luister ik tijdens trainen
 
ik tape altijd one night stands en geluidspoor daarvan zet ik op bandjes en luister ik tijdens trainen


Persoonlijk train ik ook lekker in alle stilte.
 
HARDCORE(metal)
Hatebreed,Terror,Hoods,100 demons, Agnostic front, Sick of it all,Madball, Death Before Dishonor, Born from pain, Bulldoze, E-town concrete, Do or Die, First blood, full blown chaos, Guns up!, Backfire!, Irate, Incarnate, Knuckledust, No turning back, The warriors, Walls of Jericho, Everybody gets hurt, Settle the score
en nog meer:cool:
 
Brute harde lompe mosh!! Verdorie!
 
ik heb de gewoonte om volledig in de muziek op te gaan, dus als ik naar harde, snelle muziek luister, komt dat mijn ademhaling niet ten goede :) daarom luister ik tijdens het trainen meestal naar rustige rock of klassieke muziek.
het geeft trouwens wel een leuk effect om tijdens een dramatisch stukje mozart zware squats of deadlifts te doen ^^
 

Same here !!

Maar helaas alleen als de gym gesloten is , als er nog andere mensen binnen zijn krijg ik altijd gezeik dat 't te hard is :o
 
De muziek die ze opgezet hebben in de sportschool.
 
Hardcore en Hardstyle en Jump, geeft lekker veel energie

als je stimulans nodig hebt met muziek zou ik eens een cd / plaatjes van BOB SINCLAR proberen, die zijn altijd opzwepend :D
 
Of met niks, maar zware oefeningen zoals squat en deadlift of military press vind ik het toch wel fijn.

Slipknot, Deftones, Machinehead, Killswitch, Soulfly, oude Sepultura.
 
hardstyle , of van die dancehits cd's
 
Naar de ongelofelijke k*tmuziek die ze in de gym draaien helaas :(
 
slipknot, rapmuziek oa. het liedje dig:cool:
 
Back
Naar boven