AndroidHealthClinic

naar welke muziek luister je terwijl je traint? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als ik thuis train : metal of techno

afhankelijk van de mood, zo lang het maar iets opzwepend is :)

ja en in de gym ben ik overgeleverd aan commerciele muziek
goed voor mensen zonder smaak zeg maar :D
 
als ik thuis train : metal of techno

afhankelijk van de mood, zo lang het maar iets opzwepend is :)

ja en in de gym ben ik overgeleverd aan commerciele muziek
goed voor mensen zonder smaak zeg maar :D

waarom geen mp3 speler meenemen?
 
probleem is dat wanneer ik ga lopen ofzo mijn scherm altijd gecondenseerd raakt omdat hij in mijn zak zit. dat zuigt wel ff
 
meestal van die rustige sauna muziek :mad:


ik vind een mp3 speler in de wegzitten tijdens het trainen.
 
Jeff Mills, Prodigy, ...alles wat opzwepend is
:whip: ;)
 
De laatste tijd zit DMX er weer met regelmaat tussen ...
 
waarom geen mp3 speler meenemen?

ja, voor die paar uurtjes kan ik er wel tegen hoor :)

en mag niks meer met koptelefoon of oortjes gebruiken van de dokter.
ben bijna zo goed als potdoof aan m'n rechteroor (van m'n geboorte) en dien zoveel mogelijk m'n oren te beschermen...
ben al bang voor de toekomst, moet nu al zo dikwijls vragen aan de mensen of ze even willen herhalen, erg vervelend.
of sommige dingen die ze rechts van me zeiden heb ik ook soms niet gehoord :(

mijn wekker moet ook altijd hard staan of ik heb hem niet gehoord als ik op m'n linkeroor slaap :)
 
tot nu toe nog altijd k*t jump in de gym pff

maar heb men ipod touch al besteld dus binnen twee weekjes trainen met iron maiden!
 
ja, voor die paar uurtjes kan ik er wel tegen hoor :)

en mag niks meer met koptelefoon of oortjes gebruiken van de dokter.
ben bijna zo goed als potdoof aan m'n rechteroor (van m'n geboorte) en dien zoveel mogelijk m'n oren te beschermen...
ben al bang voor de toekomst, moet nu al zo dikwijls vragen aan de mensen of ze even willen herhalen, erg vervelend.
of sommige dingen die ze rechts van me zeiden heb ik ook soms niet gehoord :(

mijn wekker moet ook altijd hard staan of ik heb hem niet gehoord als ik op m'n linkeroor slaap :)

das balen:( ik merk ook een gehoorverlies... komt door mijn werk.als ik train heb ik mijn muziek nodig:cool:
 
Metal, metal en nog eens metal. Beetje van alle soorten, maar hoe harder/sneller, hoe liever :hedbang:
 
Hardstyle of Hardcore :)
 
Muscles van Diana Ross natuurlijk xD

 
Ik zoek meestal een paar liedjes met een goede climax als ik PRs wil zetten. Dan naar het liedje luisteren tot vlak bij de climax en dan tijdens de climax de lift. Werkt goed voor mij.

Is meestal overigens rock/metal/hardrock etc.
 
André Haazes
 
probleem is dat wanneer ik ga lopen ofzo mijn scherm altijd gecondenseerd raakt omdat hij in mijn zak zit. dat zuigt wel ff
je moet gewoon zo'n goedkoop 1 gig ding bij de mediamarkt kopen, zijn 22 eu ofzo, superrelaxed, heb er zelf ook 1, gewoon om je nek hangen, ding van mij heeft keer een week tussen m'n bezwete kleren in m'n trainingstas gezeten, usb poort is half verroest enzo, scherm doet niks meer, maar mp3's speelt ie nog steeds af :D

zelf luister ik vooral;
2pac
dmx
pro-pain
throwdown
 
Ik luister altijd naar blaasmuziek....op de ritme van de muziek.....
Egerländer , Böhmische en Mährische blaasmuziek. (voor de kenners)
 
je moet gewoon zo'n goedkoop 1 gig ding bij de mediamarkt kopen, zijn 22 eu ofzo, superrelaxed, heb er zelf ook 1, gewoon om je nek hangen, ding van mij heeft keer een week tussen m'n bezwete kleren in m'n trainingstas gezeten, usb poort is half verroest enzo, scherm doet niks meer, maar mp3's speelt ie nog steeds af :D

das pas kwaliteit :rolleyes::D
 
Back
Naar boven