Fitness Seller

Nabba Vlissingen afgelast??

Bezoekers in dit topic

Joop68

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2004
Berichten
1.693
Waardering
1
Gerucht?
Ik krijg net uit goede bron te horen dat Nabba Vlissingen 17/05 werd afgelast omwille van een dopingcontrole, door Blommaert gestuurd.


Iemand info?
 
klopt, waren 3 inspecteurs gestuurd die bij de weging zaten te wachten tot inschrijving...
Echter niemand heeft zich in geschreven dus geen wedstrijd helaas
 
Enorm vervelend voor de organisatie maar ook de atleten die al die tijd zich hebben voorbereidt hiervoor.
 
Haha.

Fail.

Daar sta je dan, maanden lang gedieet, knettervol juice. Stoer.

En dan komen 3 ecto's je ownen. Doe dan gewoon de test en ervaar de gevolgen van je juice gebruik.
 
Haha.

Fail.

Daar sta je dan, maanden lang gedieet, knettervol juice. Stoer.

En dan komen 3 ecto's je ownen. Doe dan gewoon de test en ervaar de gevolgen van je juice gebruik.

Best grappig :D:D
 
Niemand die zijn verhaal wil doen? Wat is er echt gebeurd volgens jullie dan? Kan op internet ook niets vinden. Breek maar los.
 
Haha.

Fail.

Daar sta je dan, maanden lang gedieet, knettervol juice. Stoer.

En dan komen 3 ecto's je ownen. Doe dan gewoon de test en ervaar de gevolgen van je juice gebruik.

Als je niets zinnigs te zeggen hebt zwijg dan gewoon!
 
Als je niets zinnigs te zeggen hebt zwijg dan gewoon!

Zeg dan wat er gebeurd is volgens je eigen ervaringen. Bewijs mijn foutheid. Doe wat. Zo ver ik nu weet zijn jullie nog steeds snel vertrokken toen het duidelijk werd dat er gecontroleerd zou worden. Zo lang dat staat mag ik gewoon zeggen wat ik daar van vind.

Dat je gebruikt, andere discussie. Dat je gebruikt, op een wedstrijd komt, er een controle is en je niet meer mee doet omdat je niet wilt dat het feitelijk op papier staat dat je daadwerkelijk gebruikt, dat is zwak.
 
Doe wat.. Doe jij wat anders behalve zagen in een sectie waar je duidelijk niet hoort?
 
eerder gepost door bakkerke

"wedstrijd afgelast,er was dopingcontrole.
de vlaamse overheid had 3 mensen gestuurd om controle te komen doen in vlissingen.
daar waar de nabba belgie doorging.
ze hadden een brief mee dat ze in het buitenland mochten controleren..

ze zaten alle 3 te wachten bij de weging,tot er mensen kwamen voor in te schrijven.
maar niemand ging naar binnen,enkele mensen gingen al naar huis.
na een uur was er nog niemand bereid zich in te schrijven,dus afgelast..

ze hebben de inschrijvingsdocumenten meegedaan en hadden gezegd dat ze thuis controle gingen doen,of dat zo zal zijn is af te wachten..

dus iedereen teleurgesteld terug naar huis.
bezoekers en supporters die nog onderweg zijn en niet verwittind waren,zullen daar gestaan hebben voor niets..

zo hebben ze nu ook geen selectie kunnen maken wie mee mag naar wk,ek en universe.
hoe ze dat gaan oplossen weet ik niet..

meer weet ik niet,heb welhoren zeggen van paar jury's dat er van een andere bond uit,info zou zijn doorgegeven om daar ook te controleren.
wat er juist van waar is weet ik niet..
je kent dat horen zeggen,neem je beter met koreltje zout...

maar hoe dan ook een streep door hun rekening,gastoptreden en huur zaal,zal toch moeten betaald worden denk ik.."



maw uitschrijven uit belgische bonden en eventueel inschrijven bij de nederlandse

morgen weet ik méér
 
eerder gepost door bakkerke

"wedstrijd afgelast,er was dopingcontrole.
de vlaamse overheid had 3 mensen gestuurd om controle te komen doen in vlissingen.
daar waar de nabba belgie doorging.
ze hadden een brief mee dat ze in het buitenland mochten controleren..

ze zaten alle 3 te wachten bij de weging,tot er mensen kwamen voor in te schrijven.
maar niemand ging naar binnen,enkele mensen gingen al naar huis.
na een uur was er nog niemand bereid zich in te schrijven,dus afgelast..

ze hebben de inschrijvingsdocumenten meegedaan en hadden gezegd dat ze thuis controle gingen doen,of dat zo zal zijn is af te wachten..

dus iedereen teleurgesteld terug naar huis.
bezoekers en supporters die nog onderweg zijn en niet verwittind waren,zullen daar gestaan hebben voor niets..

zo hebben ze nu ook geen selectie kunnen maken wie mee mag naar wk,ek en universe.
hoe ze dat gaan oplossen weet ik niet..

meer weet ik niet,heb welhoren zeggen van paar jury's dat er van een andere bond uit,info zou zijn doorgegeven om daar ook te controleren.
wat er juist van waar is weet ik niet..
je kent dat horen zeggen,neem je beter met koreltje zout...

maar hoe dan ook een streep door hun rekening,gastoptreden en huur zaal,zal toch moeten betaald worden denk ik.."



maw uitschrijven uit belgische bonden en eventueel inschrijven bij de nederlandse

morgen weet ik méér

Same shit. Iedereen is dus met de staart tussen de benen vertrokken.
 
Kan het alleen maar een goeie actie vinden.
Sneu voor die kerels maar top voor de naturels.
 
Maar die waren er dus niet.

Door meer van zulke controles zullen er wel meer komen.
Paar van men club dat mee deden aan benchpress wedstrijd van in herentals van nabba werden ook gecontroleeerd dit jaar.
Het waren wel naturels.
Volgens mij worden ze wat strenger op gebruik.

Even offtopic vraagje aan jou : Word er bij strongman ook gecontroleerd of is daar doping meer toegestaan ?
 
Door meer van zulke controles zullen er wel meer komen.
Paar van men club dat mee deden aan benchpress wedstrijd van in herentals van nabba werden ook gecontroleeerd dit jaar.
Het waren wel naturels.
Volgens mij worden ze wat strenger op gebruik.

Even offtopic vraagje aan jou : Word er bij strongman ook gecontroleerd of is daar doping meer toegestaan ?

Op de STM van Belgie van vorig jaar is gecontroleerd. Volgens mij 4 positief. Of zoiets.

In Nederland word niet gecontroleerd. Helaas.
 
Dat je gebruikt, andere discussie. Dat je gebruikt, op een wedstrijd komt, er een controle is en je niet meer mee doet omdat je niet wilt dat het feitelijk op papier staat dat je daadwerkelijk gebruikt, dat is zwak.


heeft niets te maken met dat het op papier staan dat ze gebruiken. maar een flinke geldboete van een paar 1000 euro zit je niet op te wachten.
 
heeft niets te maken met dat het op papier staan dat ze gebruiken. maar een flinke geldboete van een paar 1000 euro zit je niet op te wachten.

Serieus? Nog meer redenen om het niet te doen. lol.
 
Dat is ieder voor zich vind ik.

Maar ongeacht of je tegen of voor gebruik bent, kan je hier op het forum waar en naturels en gebruikers posten toch volwassen reageren / je mening geven. Dat doet niemand geen kwaad.
 
Stel je even voor,3-4 maand dieeten,uren cardio en elke dag beulen,al die moeite doen om nog maar te zwijgen over het geld dat je erin steekt,om dan niet mogen deel te nemen omdat je wat ondersteuning gebruikt hebt,net zoals iedereen...
Ik ben benieuwd of het bij ifbb ook zo zal zijn binnekort.
 
Back
Naar boven