XXL Nutrition

Nabba Vlissingen afgelast?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

We gaan het op leeftijd spelen. Volwassen.

Het gaat om het volgende: steroiden zijn niet legaal. Alle reden als overheid om net zoals met het dealen van drugs of wat dan ook maar, aan te pakken. Waar kan dat makkelijker dan op een BB contest. Ik snap dat voor veel mensen steroiden de gewoonste zaak van de wereld is, maar dat betekent niet dat andere mensen, de overheid en OM dat ook zo vinden. Vooral als jij met je gebruik ook prijzen wilt halen en in het publieke treedt.

over de legaliteit heb je gelijk, maar veel schadelijkere drugs zijn wel legaal zoals alcohol, tabak etc. zelfs met pijnstillers kan je jezelf sneller het hoekje om helpen dan met aas.
waarom dan zo'n heksenjacht tegen aas? juist, de staat verdient er niets aan!tot nu dan, want nu moet iedereen boetes gaan betalen.

je moet het ook internationaler zien, in veel landen is gebruik wel toegelaten en vrij verkrijgbaar in de apotheek, hoe kunnen wij als wij het naturel moeten oplossen opboksen tegen egyptenaren en oostblokkers die het gewoon in de apo kunnen gaan halen en geen wet overtreden?? want in de wedstrijd zelf is het in principe toegelaten, waarom mogen wij dan niet met dezelfde wapens strijden???
 
We gaan het op leeftijd spelen. Volwassen.

Het gaat om het volgende: steroiden zijn niet legaal. Alle reden als overheid om net zoals met het dealen van drugs of wat dan ook maar, aan te pakken. Waar kan dat makkelijker dan op een BB contest. Ik snap dat voor veel mensen steroiden de gewoonste zaak van de wereld is, maar dat betekent niet dat andere mensen, de overheid en OM dat ook zo vinden. Vooral als jij met je gebruik ook prijzen wilt halen en in het publieke treedt.

Lekkere vergelijking ook. Bij jouw vergelijking zou het gaan om mensen die handelen in AAS, niet het gebruiken van AAS. Daar zit nogal een verschil in.

Waarom zou de overheid zich moeten bemoeien met het gebruik van AAS van individuen? Laat mensen lekker zelf weten wat ze willen gebruiken.
 
Wat kan mij Stan Mcquay schelen. Wtf.

Maar ik ben helemaal voor om de BB/SM/PL wereld zoals die nu is te veranderen. Cheers voor natural wedstrijden, off-season controles etcetc. Ide-****ing-aal.

Hahaha, die EmileV toch, leuk om te zien hoe hij het meent met zijn sport en natural zijn.

Het enige wat in je nadeel speelt is dat je net een sport gekozen hebt waarin nagenoeg alle toppers doping gebruiken.
Het is wat te vergelijken met de tour de france van 94 willen rijden zonder epo. Je zou een goeie knecht kunnen geweest zijn, en jezelf een klopje op je rug kunnen geven en zeggen, zie eens wat een goed werk ik geleverd heb, en dat zonder al die rommel. Echter zal er in de krant nooit wat over je geschreven worden en zal je nooit bij de besten horen.

Echter, de wielersport is nu grotendeels gezuiverd. Helaas is dan voor BB/PL nog absoluut niet het geval. Deze sporten hebben ook niet de media aandacht noch de financiele middelen van het wielrennen waardoor je utopia niet snel gerealiseerd zal worden.

Dus je kan kiezen tussen de grijze, naturelle muis of de gedopeerde winnaar. Je kan nu wel zeggen, ik train voor mezelf, zolang ik mijn eigen trots maar heb, iedereen mag denken van mij wat ik wil, maar dat is niet het geval anders zou je geen filmpjes posten met je PR's of je krachtstats overal (indirect) bovenhalen ;)
 
Lekkere vergelijking ook. Bij jouw vergelijking zou het gaan om mensen die handelen in AAS, niet het gebruiken van AAS. Daar zit nogal een verschil in.

Waarom zou de overheid zich moeten bemoeien met het gebruik van AAS van individuen? Laat mensen lekker zelf weten wat ze willen gebruiken.
Inderdaad. De overheid is wat dat betreft trouwens zwaar hypocriet.

Wiet, alcohol, sigaretten, enz allemaal haast schadelijker dan AAS, dus ik zie niet wat het argument "gezondheid" er dan nog toe doet. Men plaatst in België zelfs mobiele labs aan discotheken om coke en XTC te laten testen (op kosten van de belastingsbetaler wel te verstaan). Dus dan is het plots geen probleem voor het individu??? Dan is het plots wél gezond en toelaatbaar?

Dit is niet de taak van de overheid, zo eenvoudig is het. De overheid moet de handel aanpakken en de eindgebruiker met rust laten.
 
Hahaha, die EmileV toch, leuk om te zien hoe hij het meent met zijn sport en natural zijn.

Het enige wat in je nadeel speelt is dat je net een sport gekozen hebt waarin nagenoeg alle toppers doping gebruiken.
Het is wat te vergelijken met de tour de france van 94 willen rijden zonder epo. Je zou een goeie knecht kunnen geweest zijn, en jezelf een klopje op je rug kunnen geven en zeggen, zie eens wat een goed werk ik geleverd heb, en dat zonder al die rommel. Echter zal er in de krant nooit wat over je geschreven worden en zal je nooit bij de besten horen.

Echter, de wielersport is nu grotendeels gezuiverd. Helaas is dan voor BB/PL nog absoluut niet het geval. Deze sporten hebben ook niet de media aandacht noch de financiele middelen van het wielrennen waardoor je utopia niet snel gerealiseerd zal worden.

Dus je kan kiezen tussen de grijze, naturelle muis of de gedopeerde winnaar. Je kan nu wel zeggen, ik train voor mezelf, zolang ik mijn eigen trots maar heb, iedereen mag denken van mij wat ik wil, maar dat is niet het geval anders zou je geen filmpjes posten met je PR's of je krachtstats overal (indirect) bovenhalen ;)

Denk dat ik dat niet door heb? Dat ik die beslissing lang geleden nog niet genomen heb?

Het gaat om het feit dat je een prestatie neerzet met de inzit, tijd en middelen die tot je beschikbaar zijn. Ik zie dat graag zonder juice maar ik weet dat het anders is.

Over mijn PR/Filmpjes. Waar anders dan mijn eigen log en het filmtopic zit ik te patsen (alsof dat zo is) met mijn krachtstats. Ik gebruik mijn resultaten niet om mijn meningen of overtuigen kracht bij te zetten.

Nog iets?

ps. Dus als je natural bent zal je nooit het respect krijgen dat juicers wel krijgen? Kijk eens naar Gijs. Awww, er blijft zo weining over lap tekst.

Inderdaad. De overheid is wat dat betreft trouwens zwaar hypocriet.

Wiet, alcohol, sigaretten, enz allemaal haast schadelijker dan AAS, dus ik zie niet wat het argument "gezondheid" er dan nog toe doet. Men plaatst in België zelfs mobiele labs aan discotheken om coke en XTC te laten testen (op kosten van de belastingsbetaler wel te verstaan). Dus dan is het plots geen probleem voor het individu??? Dan is het plots wél gezond en toelaatbaar?

Dit is niet de taak van de overheid, zo eenvoudig is het. De overheid moet de handel aanpakken en de eindgebruiker met rust laten.

Eigenlijk doet mijn mening en die van jou er niet toe. Het is nu eenmaal zo, of je het nu wel of niet goedkeurd. Als deze trend zich door zet dan wordt er vaak gecontroleerd op BE en misschien ook NL wedstrijden, dan is het aanpassen als sporter óf ..
 
Denk dat ik dat niet door heb? Dat ik die beslissing lang geleden nog niet genomen heb?

Het gaat om het feit dat je een prestatie neerzet met de inzit, tijd en middelen die tot je beschikbaar zijn. Ik zie dat graag zonder juice maar ik weet dat het anders is.

Tja, hier herhaal je mij gewoon. Je speelt dus mee in een competitie waarin iedereen hulpmiddelen gebruikt, maar jij niet. En dat zal waarschijnlijk niet snel veranderen

Over mijn PR/Filmpjes. Waar anders dan mijn eigen log en het filmtopic zit ik te patsen (alsof dat zo is) met mijn krachtstats. Ik gebruik mijn resultaten niet om mijn meningen of overtuigen kracht bij te zetten.

Hier boven staat ergens een post van je van 150kg benchen en 60kg wegen oid, waarin iedereen met een beetje intellect kan lezen dat jij zeker meer dan 60kg (duuh) weegt en waarschijnlijk rond de 150kg kunt benchen.


Nee man, ik merk dat je er duidelijk lol in hebt om anderen mensen op 'geniale' wijze te counteren, en je hier medespelers hebt gevonden, so you go boy.

ps. Dus als je natural bent zal je nooit het respect krijgen dat juicers wel krijgen? Kijk eens naar Gijs. Awww, er blijft zo weining over lap tekst.

Ik weet niet wie Gijs is, maar bvb wel wie Mariusz Pudzianowski is. Dat alleen bewijst al dat meneer Mariusz meer respect/aanzien/aandacht krijgt dan Gijs. Het komt er uiteindelijk op neer wie het meeste gewicht optilt. Als jij natural 250kg squat, en de doper naast je 350kg, wie gaat dan het meeste respect krijgen denk je? (van het publiek uiteraard)
 
Leer a.u.b. quoten, post aangepast.
 
Tja, hier herhaal je mij gewoon. Je speelt dus mee in een competitie waarin iedereen hulpmiddelen gebruikt, maar jij niet. En dat zal waarschijnlijk niet snel veranderen

Ok check.

Hier boven staat ergens een post van je van 150kg benchen en 60kg wegen oid, waarin iedereen met een beetje intellect kan lezen dat jij zeker meer dan 60kg (duuh) weegt en waarschijnlijk rond de 150kg kunt benchen.

Dat bedoelde ik er helemaal niet mee. Wat ik bedoelde dat er miljoenen naturals zijn in de wereld die makkelijk 150kg benchen. Daarnast bench ik niet eens 150. Voor de zoveelste keer zit je er weer net naast Fred.

Nee man, ik merk dat je er duidelijk lol in hebt om anderen mensen op 'geniale' wijze te counteren, en je hier medespelers hebt gevonden, so you go boy.

Thanks.

Ik weet niet wie Gijs is, maar bvb wel wie Mariusz Pudzianowski is. Dat alleen bewijst al dat meneer Mariusz meer respect/aanzien/aandacht krijgt dan Gijs. Het komt er uiteindelijk op neer wie het meeste gewicht optilt. Als jij natural 250kg squat, en de doper naast je 350kg, wie gaat dan het meeste respect krijgen denk je? (van het publiek uiteraard)

Zoek Gmen eens op.
 
Ivm je BP, ik zei rond de 150. 150 zal zeker binnen je bereik liggen. Zal nu wel 130 zijn ofzo.

Gmen... Die krijgt respect op DBB en in Nederland en Belgïe... Zet die eens tegen een Pudzianowski... Om nog eens de wielertour op te gaan, dat is Lars Boom, de Nederlandse kampioen vergelijken met de winnaar van de Tour (allebei zonder doping deze keer).
Dus ja, respect in een beperkte kring, maar nooit het respect dat de juicers krijgen.

De absolute wereldtop krijgt het meeste respect van het grootste percentage van de mensen, en die juicen. Onmogelijk te ontkennen.
 
Dit hele gezeur heeft toch niks meer met dit Topic te maken.
 
1. De top naturel atleten zijn gewoon de mensen die niet gepakt worden..
2. Emile is hardcore, respect bolle (no sarcasm)
3. Meer mensen overlijden door alcohol misbruik maar even serieus, wat zal 'gevaarlijker/slechter' zijn.. met hormonen spelen of wat biertjes drinken
(overigens diep respect voor iedereen die vol voor zijn sport gaat, met of zonder chemische ondersteuning)

over controles; hoe moeilijk zal het zijn die te ontlopen/erdoorheen te komen, ik bedoel de tour wordt dit jaar ook heus niet clean..
 
Emile moet mensen die kuren in hun waarde laten, het is hun keuze en niemand zit op het waarde-oordeel van Emile te wachten.
Daarom krijg Emile iedere keer zoveel weerstand van andere members.
Respect voor Emile z'n krachtstats en z'n dedication om natural te blijven, maar dat geeft hem niet het recht om in andermans log en in een topic als deze te gaan bashen, al squat hij 500kg op een pak chocomel en een boterham met pindakaas.
 
Ronduit belachelijk dat zo'n controle de boel in het water gooit. Eigenlijk niet humanitair meer. Als het een NIET natural wedstrijd is, is controleren niet nodig. Dit slaat echt compleet nergens op. Als je maanden lang diep gaat om voor die éne dag goed op het podium te staan, dit te horen krijgt, klap je toch wel even dicht vermoedt ik.
Echt belachelijk. Natural blijven of kuren is trouwens iemands eigen keuze zoals Loo al zegt..
 
Tja, hier herhaal je mij gewoon. Je speelt dus mee in een competitie waarin iedereen hulpmiddelen gebruikt, maar jij niet. En dat zal waarschijnlijk niet snel veranderen

Wowowowow een competitie waarin iedereen hulpmiddelen gebruikt? Ik mag hopen dat je een riem en polsbanden bedoelt.
 
je praat onzin, en probeert ook nog eens wijs te doen
Posts: 5.294 maar train je uberhaupt wel?

zo moeilijk woord is het niet hoor jochie, je komt niet in de buurt bij mij qua intellect en fysiek
wel blijven onthouden dat je 14 bent he !
 
Zoals altijd word het weer eens enorm overdreven,hier het echte verhaal van 'bakkerke' op br die ging deelenemen
:
terug uit hun contex getrokken dit artikel..

ik zelf was er om 12u,weging was om half 1 voor zien.
aan de ingang zeiden ze al dat ze in de weging aan het wachten waren
om te controleren.
en niet wisten of ze moesten afgelasten af niet.

van suporters en plubliek was er nog geen sprake.
want wedstrijd begon maar om 15u.
er zat nog geen kat in de zaal,want ben binnengeweest..
om 13u ging diegene die gastoptreden ging doen ,terug de spullen ingepakt.
omdat er toen al sprake was dat de wedstrijd afgelast gingen worden.

degene die er al waren een tal van atleten,belden naar huis en verwittigden iedereen dat ze niet hoefde te komen ,
omdat de wedstrijd toch niet door zou gaan.

dus er zat geen 300man te wachten en ze zijn niet binnengevallen om 14u gelijk dat ze zeggen.
maar iets voor twaalf hebben ze zich gestationeerd in de weging en bleven daar zitten.
1van de 3 was een vrouw en die is een kijkje komen nemen buiten,(waar de atleten wachten,)rond kwart voor 1.
om 13.30 -14u ongeveer zijn ze huiswaards gegaan.
omdat de bond beslist heeft de wedstrijd af te lassen..

dus ze zijn niet een half uur voor aanvang binnengevallen en niemand is gaan vluchten.
enkele zijn naar huis gegaan,maar nadat ze hadden vernomen dat ze beslist hadden de wedstrijd
niet door te laten gaan,zijn ze huiswaards gegaan..


ook had ik vernomen dat ze enkele weken ervoor ook enkele gym's hadden bezocht.
iedereen die binnen was zou moeten geplast hebben,is van horen zeggen,
heb niets vernomen van mensen die het wel zouden weten.
maar neem aan dat die info wel juist is.

bij een wedstrijd weken ervoor van powerlifting was er ook controle,12 moesten er plassen..
ook van zelfde bond.
dan hadden ze al moeten weten dat ze daar ook gingen zijn in vlissingen,
maar hebben niemand verwittigd..

wat het word is afwachten..
 
Duidelijk sic, de media heeft dus weer eens zwaar gelogen.
 
Back
Naar boven