Fitness Seller

Nieuws Nachtclub verboden voor dikke vrouwen

Bezoekers in dit topic

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
12.699
Waardering
1.031
'Ga weg en verlies wat gewicht.' Die belediging slingerde een zaakvoerder van een Engelse nachtclub een groepje meisjes naar het hoofd. De jongedames waren zo verontwaardigd dat de politie erbij moest komen om de situatie te bedaren. De Havana Night Club in Jersey kreeg intussen een storm van protest over zich heen.

'Ik walg ervan', zegt Georgina Mason (23), een van de meisjes, in de Engelse krant Daily Mirror. 'We waren met vijf of zes toen we daar zaterdagavond arriveerden. De portiers zeiden ons dat ze ons niet konden binnenlaten omdat we te breed waren. Ik vertelde hen dat ze niet belachelijk moesten doen en vroeg een gesprek met de zaakvoerder. Die durfde me niet rechtstreeks aan te kijken, maar zei dat hij te veel klachten had gekregen over dikke mensen. Die zijn slecht voor de zaken.'

Een twintigtal vrouwen diende een klacht in bij de politie en richtte op de netwerksite Facebook een groep op om de discriminatie aan te klagen. De zaakvoerder van de nachtclub, Martin Sayers, heeft zijn beslissing teruggedraaid, maar verdedigt zich toch. 'We krijgen hier veel volk over de vloer dat ik toch zwaarlijvig zou noemen. En we kregen klachten. Het spijt me zeer, maar de zaken gaan niet goed en ik probeerde mijn zaak te beschermen. En als het zwaarlijvigheid onder de aandacht brengt, is dat toch alleen goed nieuws? Ik heb zelf wat overgewicht, ik deed het niet om hen te kwetsen. Ze zijn weer welkom.'

(bron : nieuwsblad)

geen koeien in de club :roflol:
 
Niet meer als juist. Als ze allochtonen buiten houden dan ook maar dikke koeien.
Consequent zijn in hun discriminatie...siert hen.
 
hahaha vlug terug zijn staart intrekken omdat hij anders zou mogen betalen :D
 
op vakantie waren ook van die engelsen daar, en echt de helft is huge! En ze doen daar ook niet echt stof overheen, dus je ziet de kwabben overal :barf:
 
:roflol:
Vraag me wel af hoe "dik" ze dan waren.
 
En terecht.
 
Nja, leuke discriminatie op dit forum. Kunnen ze ook bodybuilders verbannen omdat deze te breed zijn en zich te macho gedragen. Je zal toch altijd dikke mensen/dunne mensen/brede mensen hebben. :S Snap de reacties niet echt.
 
Is toch juist beter een handjevol obese mensen in de tent. Maak je je gelijk geen zorgen of je BF nou 9 of 15% is ;)
 
Als z'n zaak slecht gaat, is het net beter dat is dikkerdjes binnen laat. Zo ziet het er vanbinnen toch nog een beetje vol uit :D
 
Bwa vind dat een cafe/club het recht heeft volk te weigeren. Bij je thuis laat je toch ook niet zo maar iemand binnen.
 
haha goedzo. Bannen zie vetklappen :D
 
Waha hijs niet zo van hey big girls you are biejoetifull
 
Belachelijk, trieste reactie's weer :rolleyes:
 
Ik vind het net discriminatie en sneu. Goddomme het zijn ook mensen.
 
Hardnekkig vet zegt men dan!

lol :D

on-topic: Bezopen dat mensen klachten gaan indienen ivm dikke mensen. Walgelijke zelfverheerlijking.
Moge de god van de vetzucht hen treffen en hun ingewanden doen schreeuwen om aderverstoppingen.
 
Tja, de sarcasme smiley bestaat nog niet.
Jawel! Deze:
emo.gif
Direct toevoegen, zou ik zeggen.

Maar verder vind ik het zwaar belachelijk dat ze deze meisjes wilden weigeren. Het zijn ook mensen.
 
Moeten ze maar niet dik worden, doen ze toch zeker zelf!!

En allochtonen moeten ook niet zeuren, dat worden ze ook zelf. Ze kunnen ook gewoon autochtoon blijven!
 
Back
Naar boven