MuscleMeat

Nieuws Nachtclub verboden voor dikke vrouwen

Bezoekers in dit topic

Nu moet ik eerlijk toegeven dat er in België een x aantal discotheken zijn waarbij ik,
als ik kijk naar de foto's op hun site van het clienteel, denk: daar zie je me nooit.
Kijk ik daarentegen naar de gallery van een discotheek a la LaRocca vol met lekkere
wijven, denk ik: alleen daarheen.

Een selectie aan de deur moet er zijn imo. Maar niet zo zeer op een soort van mensen
maar gewoon dat je een diversiteit aan mensen in je zaak hebt.
 
Die gast had gewoon frikandellen moeten gaan verkopen achter de toonbank, was zijn omzet zo door het plafond gegaan. Beetje inspelen op de markt noemen ze dat.
 
Zijn er dan magere wijven in Engeland???:roflol:
 
Die gast had gewoon frikandellen moeten gaan verkopen achter de toonbank, was zijn omzet zo door het plafond gegaan. Beetje inspelen op de markt noemen ze dat.

Dan gaan ze weer op de vuist voor een stukje vlees, en dikke vrouwen zijn niet te stoppen... vraag maar aan Klusmier.
 
Ehm nee dus, de Rubensvrouw uit de 16de eeuw werd toen zelfs als modieus gezien.
Als een teken van welstand en daarom aantrekkelijk, idd. Op grote schaal stelde het weinig voor, omdat er maar weinig mensen in welstand leefden. Wanneer iedereen het kon betalen zich een ongeluk te vreten was het snel gedaan met de status die eraan vasthing en is er meer de nadruk gelegd op de negatieve gevolgen van overgewicht. Ironisch genoeg, hoe meer mensen dikker worden, hoe marginaler het wordt. Zwaarlijvigheid is daarom pas een probleem geworden in de 20e eeuw.
 
Als een teken van welstand en daarom aantrekkelijk, idd. Op grote schaal stelde het weinig voor, omdat er maar weinig mensen in welstand leefden. Wanneer iedereen het kon betalen zich een ongeluk te vreten was het snel gedaan met de status die eraan vasthing en is er meer de nadruk gelegd op de negatieve gevolgen van overgewicht. Ironisch genoeg, hoe meer mensen dikker worden, hoe marginaler het wordt. Zwaarlijvigheid is daarom pas een probleem geworden in de 20e eeuw.

Een probleem wel ja maar dat maakt het nog niet tot nieuw fenomeen natuurlijk.
 
Back
Naar boven