AndroidHealthClinic

Nachtploeg

Bezoekers in dit topic

Sccal

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
585
Waardering
1
Wie heeft er ook zo een hekel aan de nachtploeg?..dat slecht slapen, mensen die je wakker bellen!!
Ben net thuisgekomen, nog 4 nachten te gaan :(
Hoelang slapen de meeste van jullie ongeveer wnn je met de nacht staat?
Meestal slaap ik dan zo'n 5uur..

En nu kruip ik in men bed..:D

Grtz
 
ik heb vroeger vaste nacht gehad, dat vond ik toch wel een fijne post hoor

welterusten :wave:
 
ik vind de nacht heerlijk. geen bazen , iedereen loopt meer relaxt, veel langere pauzes pakken, bij ons kan het niet beter. ik heb nu ook de nacht , nog 2 te gaan en het is weekend. het enige dat ik jammer vind is dat ik maandag met de late begin (van 2tot10). het weekend is echt kort daardoor maarja het geld is mij belangrijker dan wat thuis te zitten niets doen ;)
 
ik vind in de ploeg staan niet fijn ;heb wel een tijd in de vaste nacht gestaan dat is dan wel weer fijn is relaxed dan.
 
Ik sta altijd met de vaste nacht , is in het begin effe gewoon worden , maar na zes jaar zou ik niet anders willen
 
Binnen 2 weken heb ik de late. Van 15 tot 23. Dat vind ik pas klote.

Tussen die uren ben ik meestal het actiefst.


Binnen een maand ofzo heb ik 2 weken per maand de nacht aa mijn been.
Ofwel van 20.00 tot 4.00 of van 23.00 tot 7.00. Maar liever dat dan de late.
 
Ik heb ook een teringhekel aan nachtdiensten maar ik ben er eindelijk van af omdat ik ander werk heb.
 
ik zou niet kunnen omgaan met wisselende shiften denk ik
 
deze en volgende week heb ik shiften van 1800-0600 en 2345-0700
zolang het niet in het weekend is, maakt het niet veel uit.. slaap meestal tot 12u :/
 
Mensen die je wakker bellen!?!?!
Er zit toch een on/off knop op je phone?
 
Mensen die je wakker bellen!?!?!
Er zit toch een on/off knop op je phone?

Idd, als ik bang ben dat mensen me wakker bellen gaat de bel er af, telefoon uit/stekker der uit..
 
De nachtploeg zuigt zwaar.

De nacht zelf is goed door te komen. De dag daarop slaap ik slecht, na 3 uur wordt ik wakker en ik kom niet meer in slaap en ik heb moeite het normale ritme weer op te pakken. Als ik 3 nachten achter elkaar werk is het helemaal erg, daar krijg ik zelfs depressies van.
Voor mij alleen nachtploeg als ik heel krap bij kas zit. :)
 
Net wakker , vandaag eens lang geslapen:D
Seffens gaan trainen, en dan tr naar men werk...
 
ik ben al wakker van 1 ofzo. heb ook lekker geslapen. succesmet je training.
ik ga morgen pas trainen voelde mij vandaag beetje suf :p
 
ik slaap meestal van 8:30 tot 13:30.
 
Idd , men eerste nacht slecht geslapen. dan weet ik dat ik de volgende dagen ook niet echt goed zal slapen!!!
En dat van die telefoon , als ze me niet kunne bereiken op men gsm gaat de huistelefoon..
 
Je moet gewoon je lichaam laten wennen. Vaste nacht is denk ik goed te doen, maar het probleem is meestal dat je bioritme zwaar wordt verstoord
Ikzelf sta al jaren in ploegen. Om de week vroege en late. Deze week de vroege
 
geen probleem met nachtdiensten. Ik heb maar 2 nachten in 10 dagen. In totaal werk ik er 6 en ben dan 4 vrij :D
 
Back
Naar boven