AndroidHealthClinic

Nachtrust. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by WoUz
die paar suikertjes maakt toch nie zoveel uit? zoveel pindakaas issut ook weer niet :)

Maareh, ik eet het nou sinds gister zegmaar, 120 gram brinta en dan een handje pindaas of een schepje pindakaas drbij.... En het valt een stuk zwaarder. De volgende maaltijd gaat ook iets moeizamer, lijkt wel of de vorige nog een beetje in de weg zit, komt dat door die vetten, dattut minder snel opgenomen word ?
Ja je hebt nu minder insuline schommelingen, dus minder honger + de invloed van vet op bepaalde hormonen(cck) waardoor je ook meer het gevoel hebt dat je volzit.
 
He burn, jij ben 20 toch?
Waar heb je al die wijsheid vandaan? doe je zown sportopleiding?
Of gewoon een uit de hand gelopen hobby? zoals bij velen hier :D
 
Ik studeer Commerciele economie dus dat heeft er nix mee te maken.
Noem het dan maar uitgelopen hobby, ben geintresseerd in biochemie en dan vooral m.b.t. bodybuilding(+ cutten), dus als hobby lees ik daar boeken over (wat een hobby:)). Een soort van zelfstudie in wat ik interesant vind.
Volg ook wel in het weekend een sportopleiding maar daar leer ik niet veel(meer om een papiertje te hebben).
 
Aha, wel handig :)
Ik vind het altijd wel knap als mensen zoveel over voeding weten en het vooral ook snappen. Ik vind voeding zelf erg moeilijk.... misschien dat ik er ook eens een boek oid van moet lezen, dan kan ik ooit ook eens met de grote jongens meepraten :rolleyes: :D
 
Back
Naar boven