XXL Nutrition

nachtrust (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jurre

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
186
Waardering
0
Ik slaap elke dag zo'n 6 a 7 uur
Is dit wel voldoende voor een fanatieke bodybuilder??
Ik sta namelijk om 4 uur al op voor mijn bijbaantje (krantjes)
Dit houdt duz in dat als ik 8/9 uur wil slapen om 6 of 7 uur al naar
bed moet!!!
Wat adviseren jullie mij? (behalve mijn baan opzeggen, want zow
kan ik juist alles betalen!!)
 
Ten eerste ff een rekenfoutje eruit halen :) Als je 4 uur opstaat en je wil 8 of 9 uur slapen moet je niet om 6 of 7 uur gaan pitten maar om 7 of 8 uur. :)

7 of 8 uur blijft nog steeds belachelijk vroeg... slaap is belangrijk voor de groei maar je moet ook nog een leven houden naast je werk en school. Je kan ervoor kiezen als hardcore BB echt om 8 uur naar bed te gaan en in het weekend veel 's avonds uit te gaan enz.Of je kiest ervoor 6,5 uur per dag te slapen dus om 21:30 naar bed. Dit is iets minder voor je groei maar een echte ramp zal het niet zijn.
 
ik slaap ook maar 6 uur per nacht en ik groei toch ook... tis niet optimaal maarja..
 
in me vakantie slaap ik gewoon om 22:00/23:00 en word om 8:00/9:00 wakker.
 
ALs ik weer naar school ga sta ik ook om 5.45 a 6 uur op. dan ga ik wel tegen 22.30naar bed. Maar ja, t zal wel niet veel uitmaken hoor. anders kan je altijd nog op school of je werk bijslapen:D
 
Sta om half 8 op en slaap meestal om half 1 of zo, dus een uur of 7 haal ik meestal wel. En dan moet ik in het weekend wel flink bij slapen anders trek ik het niet!

Maybe moet je r eens aan denken een ander baantje te nemen of zo, anders word het wel zwaar denk ik.
 
tja wat denk je hoe mijn dagen eruit zien? half 7 op om naar school te gaan, ben ik half 6 's avonds weer thuis, om 18:00 weer werken, dan om half 10 trainen :S dan 12:00 a 12:30 slapen...
 
als ik naar school ga.
5.45 op
late schooldag is 19.00 thuis
trainen en nog huiswerk maken:(

nu tijdens stage
7.00 op
17.10 thuis (loopafstand = 5 minuten)
17.15 eten
18.30 trainen
19.45 thuis
en dan nog huiswerk..ohnee:D
en ik slaap meestal rond 23.00
 
Mmm ben ik dan degene met de meeste slaap hier?

Slaap meestal rond half 12 en ga er om 8 uur weer uit. Das zo'n 8,5 uur. In het weekend nog iets meer denk ik.
 
Een vriend van me moet tegenwoordig elke nacht om 4.30 uur beginnen. Vroeg naar bed gaan kan hij niet, dus heeft hij een 2-ploegenslaapdienst ;).

Slaapt dus van ongeveer 0.00 tot 04.00 en 's middags van 13.00 tot 17.00 uur.. maar dat werk is het enige wat hij doet.
Als je het naast school doet, zou ik in de lunchpauze een rustige plek opzoeken en een half uurtje gaan pitten.
En ook nog eens direct na school een uurtje pitten om daarna te gaan trainen..

Espi (die ooit 3 maanden lang 5 uur/dag kwijt was aan forenzen, maar gelukkig in de trein kon slapen)
 
Dat half uurtje is lekker om even uit te rusten, maar GH komt pas na een uurtje slapen vrij.
 
GH komt in je Rem slaap, sommige mensen komen snel in hun diepe rem slaap, die geven dus eerder gh af, gh blijft 7-8 uur in je lichaam, dus 7-8 uur slapen zodat de gh goed zijn werk kan doen en dan word je die ochtend lekker fit en gezond wakker
 
Back
Naar boven