Fitness Seller

Nachtshake

Bezoekers in dit topic

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2003
Berichten
3.356
Waardering
4
Ben sinds gisteren begonnen met het nemen van een shake in de nacht om zo optimaler te kunnen herstellen.

Normaliter neem ik rond deze tijd mijn kwark (22.30 -23.00) ik ga rond 23.00 naar bed. Nu zet ik mijn alarm om 03.30 om zo mijn reeds met whey gevulde shakebeker klaar te maken met wat water en achterover te kappen om vervolgens verder te gaan met mijn nachtrust.

Ik vond het mezelf vrij gemakkelijk af gaan eigenlijk..viel direct erna weer als een blok in slaap.

Enigste wat ik als nadeel zie is dat het wakker worden midden in je slaap je GH-piek verstoort...voor de rest denk ik dat ik er wel baat bij ga hebben.

Zijn er hier meer mensen die dat doen?

Mijn vader en moeder verklaren me al voor gek :D
 
ik zou in plaats van whey toch een wat langzamer eiwit nemen, heb je er nog meer profijt van. Ik heb het wel overwogen om te doen maar het zijn weer extra kosten plus kom ik moeilijk terug in slaap na zon shake. arms doet het wel en zie hoe hij eruitziet ;)
 
De nachtshake kwestie. Vraag me af hoelang je het volhoud. Elke keer dat k*tgeluid van die wekker. Mocht je nou ongelovelijke progressie boeken houd ons ff op de hoogte dan ben ik ook genoodzaakt om het te doen.

Na een avond stappen doe ik het wel omdat ik dan toch paar keer wakker wordt tussendoor.
 
ik denk dat je met 's avonds een bakje kwark en 's ochtends een whey shake misschien ff minder snel hersteld, maar wel veel lekkerder slaapt.
ik zou dan zo weer een uur wakker liggen, en dat vind ik het niet waard.
daarom zou het ook niks voor mij zijn.

sterkte :D:p
 
Ik zal mijn vorderingen bij houden..welk eiwit werd ook alweer langzamer opgenomen?

Vooralsnog ga ik ervoor...
 
JuggerNaut zei:
Enigste wat ik als nadeel zie is dat het wakker worden midden in je slaap je GH-piek verstoort...voor de rest denk ik dat ik er wel baat bij ga hebben.

Mijn vader en moeder verklaren me al voor gek :D

Dat ben je toch?? :D

Je GH-piek is na drie uur dacht ik....

En voor de langzame eiwitten moet je caseine hebben, vooral micellar caseine wat je in Matrix 5.0 vindt.
 
Denk je zelf niet dat dit een beetje overdreven is? Ik denk dat je slaap belangrijker is dan die paar eiwitten midden in de nacht.
 
Ik vind dit zó hardcore he :D
idd casseine oid.
 
andrew zei:
Denk je zelf niet dat dit een beetje overdreven is? Ik denk dat je slaap belangrijker is dan die paar eiwitten midden in de nacht.

Vind het wel meevallen..ik flikker toch gelijk weer in slaap. Kijk als ik er nou wakker van ging liggen dan zou ik het niet doen. Is gewoon een proef..ik kijk wel hoelang ik het volhoud... :cool:
 
andrew zei:
Denk je zelf niet dat dit een beetje overdreven is? Ik denk dat je slaap belangrijker is dan die paar eiwitten midden in de nacht.

precies ook mijn gedachte.

Wat ik persoonlijk wel doe is ff gauw iets naar binnen werken als ik wakker wordt omdat ik naar de wc moet...
maar ga er niet me wekker voor zetten... daar is de slaap gewoon te belangrijk voor mijns inziens.
 
JuggerNaut zei:
Vind het wel meevallen..ik flikker toch gelijk weer in slaap. Kijk als ik er nou wakker van ging liggen dan zou ik het niet doen. Is gewoon een proef..ik kijk wel hoelang ik het volhoud... :cool:

Dan is het toch goed. Ik ben benieuwd!
 
Als ik dit doe kan ik er een half uur later weer uit om te pissen
 
micr zei:
Als ik dit doe kan ik er een half uur later weer uit om te pissen

Dat krijg je van al dat water in zeeland :P ;) :D
 
Toevallig heb ik dit 2 jaar geleden ook gedaan voor een maand of 2 ongeveer. Het zette bij mij behoorlijk wat (vet) massa aan in ieder geval. Zat er aan te denken om het ook weer eens een maandje te doen. Alleen zet ik wel de poeder naast mijn melk om het te shaken als ik wakker word. Als de eiwit al 3 uur in een vloeistof verblijft weet ik niet of het nog wel ok is..
 
tering das erg hardcore :D
doen de pro's zoiets ook dan?
 
micr zei:
Ik voel me een met de natuur :p

Zegt Fit 4 all je wat micr?

OT:

Mss ga ik dit ook eens proberen ik wordt sowieso een paar keer wakker s'nachts....
 
Dr. Worf zei:
Toevallig heb ik dit 2 jaar geleden ook gedaan voor een maand of 2 ongeveer. Het zette bij mij behoorlijk wat (vet) massa aan in ieder geval. Zat er aan te denken om het ook weer eens een maandje te doen. Alleen zet ik wel de poeder naast mijn melk om het te shaken als ik wakker word. Als de eiwit al 3 uur in een vloeistof verblijft weet ik niet of het nog wel ok is..

Ik maak mijn whey-shake aan met gemeentepils (water)..zal binnenkort die casseine eiwit eens aan gaan schaffen voor mijn nachtshake.

Vooralsnog ging het me vannacht weer goed af! alarm van me telefoon...water in me beker schenken die vlak naast me bed staat...shaken..kappen en zzzz.z.zzzz..zzzz :zzz:
 
Back
Naar boven