MuscleMeat

Nachtshake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

probeer gewoon nog voor dat je gaat slapen nog wat water te drinken.. je zult hoogswaarschijnlijk toch midden in de nacht weer moeten opstaan... drink dan uw shake..
 
Als je direct weer in slaap valt lijkt me het niet zo erg om te doen... maar iemand als ik; ik lig ongeveer een uur wakker in me bed voordat ik eindelijk slaap. Dus het is niks voor mij.

Succes.
 
TrickyTatsu zei:
Als je direct weer in slaap valt lijkt me het niet zo erg om te doen... .

Daarom ook...me nachtrust is me heilig..een uur wakker liggen zou ik ook niet trekken
 
Nitro-Tech PM van Muscle Tech, gebruik het zelf ook... kun je tenminste door slapen :)
 
ExTe zei:
Nitro-Tech PM van Muscle Tech, gebruik het zelf ook... kun je tenminste door slapen :)

Kan je nog wel goed slapen door de drastische daling van je banksaldo ???
 
Respect, ik kon ook iemand die het deed wel respect voor.
 
pff hardcore

als ge uzelf hardcore wilt noeme, sta ge om 2.00 op en doet 40 minute cardio. Over shocktherapie gesproken...
en dan kunt ge u idd ook meten aan de "pro's" (zie ook Cutler)
 
daffe zei:
pff hardcore

als ge uzelf hardcore wilt noeme, sta ge om 2.00 op en doet 40 minute cardio. Over shocktherapie gesproken...
en dan kunt ge u idd ook meten aan de "pro's" (zie ook Cutler)

start1.jpg
 
Awel iek hebbut vanacht weer geflikt!

Alleen had ik de dop niet zo goed vastgedraaid met me slaapkop...hier en daar wat whey vlekken in en rond mijn bed.

Altijd leuk als moeder de vrouw je bed weer gaat verschonen ;)

oja, hardcore was het he!
 
Ik ben in ieder geval benieuwt of je ook wat merkt de komende tijd.
 
JuggerNaut zei:
Awel iek hebbut vanacht weer geflikt!

Alleen had ik de dop niet zo goed vastgedraaid met me slaapkop...hier en daar wat whey vlekken in en rond mijn bed.

Altijd leuk als moeder de vrouw je bed weer gaat verschonen ;)

oja, hardcore was het he!

wat een ongelovelijke rotsmoes..
whey vlekken.. yeah right.. ;)


ik heb wel altijd een shakebeker klaarstaan, mocht ik er 's nachts uitmoeten om te pissen dan knal ik er even een shakeje in.. maar als ik slaap dan slapa ik en gaik er niet mijn wekker voor zetten
 
gewoon nemen als je wakker word om te pissen.
 
Heb ook al een een tijdje (tijdelijk) een shakebeker met eiwit en een flesje water naast mn bed staan voor wat eiwitten snachts. Ook al een paar keer wakker geworden maar kan het echt niet opbrengen om dan doodleuk een shake te gaan maken en opdrinken.

Maar ben zeker benieuwd naar je resultaten!
 
Jees freaks zeg, gelle zijt toch wel echt gek :p
 
Angerfist zei:
Zegt Fit 4 all je wat micr?

OT:

Mss ga ik dit ook eens proberen ik wordt sowieso een paar keer wakker s'nachts....


Nope ken ik niet. Is dat zoiets als Tony Littles Target Training System ? :)
 
KaLe zei:
gewoon nemen als je wakker word om te pissen.

doe ik ook, enkel als ik moet opstaan voor te pissen.. 'k ga er niet 'speciaal' voor opstaan.. dus als ik niet wakker word, .. heb ik eens 'n lekker nachtje doorgeslapen.. dus jah, 't is beide prima voor mij ;)
 
k zou wss wel in slaap flikkeren na zon shake, maar om vaker het onwijze k*tgeluid van een wekker aan te gaan horen dan strikt noodzakelijk: NO WAY. Niks zo catabool als dat. :D
 
Heb dat een half jaar geleden ook voor 3 weken geprobeerd (wat dus te kort is om te gaan evalueren op gains); ben ermee gestopt omdat ik me merkbaar vermoeider begon te voelen tijdens de dag (ook al sliep ik na het nemen van de shake binnen 5 minuten weer in).
 
Er word gezegd dat je lichaam snachts in catabole staat is.. Als je slaapt bedoel ik.
Maar je lichaam is dan toch juist bezig met herstel ( groei)?
 
Back
Naar boven